  • Data: 2012-04-01 21:48:43
    Temat: Re: Orange POP i przekierowanie rozmów
    Od: osiek <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    SDD pisze:

    > No to przeniesc do Play lub T-Mobile, a nastepnie
    > **21*numer_jaki_tam_chcesz# (numerem_jakim_tam_chcesz moze byc numer do
    > poczty glosowej - inny w Play i inny w T-Mobile)
    >
    > Orange nie udostepnia w prepaidach uslugi przekazywania wywolan.
    >
    > Pozdrawiam
    > SDD
    Przeniesienie nie wchodzi w grę z kilku powodów (główny powód to jakiś
    tam stan konta, karta niezarejestrowana a do wylotu kruca bomba malo
    casu) aczkolwiek chyba to byłoby najprostsze ;)
    Byłem przekonany, że coś takiego jest w POPie, żeby wszystkie połączenia
    z automatu kierowane były na pocztę. Sto lat temu a dokładniej z 12
    miałem przez jakiś czas takie ustawienie telefonu, że wszystkie
    połączenia szły na pocztę a była to Idea POP.

    tak czy inaczej dzięki