eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmOrange POP - brak obslugi on-lineRe: Orange POP - brak obslugi on-line
  • Data: 2010-10-21 15:16:01
    Temat: Re: Orange POP - brak obslugi on-line
    Od: "Barnaba" <l...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    Użytkownik "Marx" <M...@n...com> napisał w wiadomości
    news:dcn5p7-qbb.ln1@wuwek.kopernik.gliwice.pl...
    > On 20.10.2010 13:36, a...@p...pl wrote:
    >> Czesc,
    >>
    >> tydzien temu aktywowalem karte w Orange POP i zarejestrowalem konto na
    >> www.orange.pl i moglem sprawdzic stan srodkow, wykaz polaczen. Dzis po
    >> poprawnym zalogowaniu pojawia sie komunikat, ze do mojej taryfy brak
    >> jest obslugi on-line. Cos sie zmienilo, czy to jakis "wyglup" systemu
    >> obslugi? Czy tez zmieniono warunki?
    >>
    > system www orange bardzo często nie działa - po prostu się przyzwyczaj
    > Marx
    Ja mam abonament i też to samo. Otrzymałem od nich informację, że to
    chwilowe kłopoty.
    Barnaba

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: