eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmOrange POP - brak obslugi on-lineRe: Orange POP - brak obslugi on-line
  • Data: 2010-10-21 12:14:03
    Temat: Re: Orange POP - brak obslugi on-line
    Od: Marx <M...@n...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On 20.10.2010 13:36, a...@p...pl wrote:
    > Czesc,
    >
    > tydzien temu aktywowalem karte w Orange POP i zarejestrowalem konto na
    > www.orange.pl i moglem sprawdzic stan srodkow, wykaz polaczen. Dzis po
    > poprawnym zalogowaniu pojawia sie komunikat, ze do mojej taryfy brak
    > jest obslugi on-line. Cos sie zmienilo, czy to jakis "wyglup" systemu
    > obslugi? Czy tez zmieniono warunki?
    >
    system www orange bardzo często nie działa - po prostu się przyzwyczaj
    Marx

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: