  • 1. Data: 2009-11-14 22:19:52
    Temat: Orange Free Standard na probe?
    Od: Zmiana Nicka <z...@a...pl>

    Witam,

    Ktory modem wziac na probe?

    modem Huawei E160

    modem Huawei E870

    modem ZTE 636

    Nigdy nie uzywalem mobilnego netu z lapkiem inaczej niz przez kom, wiec
    nie wiem :)

    I czy wazne jest to, zeby miec opcje podlaczenia zewnetrznej anteny?

    Pozdr
    ja

  • 2. Data: 2009-11-15 00:33:23
    Temat: Re: Orange Free Standard na probe?
    Od: "X-Man" <k...@w...pl>

    "Zmiana Nicka" <z...@a...pl> wrote in message
    > Witam,
    >
    > Ktory modem wziac na probe?
    >
    > modem Huawei E160

    Ja bym brał tego ma wyjście na antenę, ma gniazdo na karty SD i jest na USB co
    oznacza ze zadziała z kazdym laptopem czy PC. E870 co prawda jest 7.2Mbps ale
    raczej na razie tego nie wykorzystasz i jest na express card co znacznie
    ograniczy ci możliwość manewru dużą zaletą jest że nie wystaje tak z boku jak
    modemy pod USB je jednak z kolei można na kablu USB sobie powiesic na
    okno/firanke jak w budynku jest słaby zasieg.
    Do ZTE jakoś nie mam przekonania.
    Jak byś przypadkiem zdecydował się na Huaweia to za kilka zł mogę podesłac ci
    kod odblokowujący wtedy będziesz mógł potestowac inne sieci. A wogóle na twoim
    miejscu chyba jednak kupił bym modem na allegro i jeśli masz zasięg korzystał
    jednak z Play online na kartę. E160 nowy odblokowany 160zł (jak chcesz też mam)
    na allegro. Starter 1GB play 19zł nie wiem jak ten Orange wychodzi...

    Pzdr
    Piotrek

  • 3. Data: 2009-11-15 01:59:44
    Od: Zmiana Nicka <z...@a...pl>

    Użytkownik X-Man napisał:
    > "Zmiana Nicka" <z...@a...pl> wrote in message

    > Ja bym brał tego ma wyjście na antenę, ma gniazdo na karty SD

    Karty SD? :) A na co to moze sie przydac? :)

> [...]
    > na allegro. Starter 1GB play 19zł nie wiem jak ten Orange wychodzi...

    Dzieki za szerokie info. W miedzyczasie zrobilem jakis wlasny "search"
    po necie. No i tak, wlasciwie to koniecznie z antenkowym wyjsciem - to
    moze sie przydac :)

    Net w domu mam, wiec nie bede tego uzywal "wieszajac na firanke" ;)
    Raczej do wedrowek "po miescie". Wiec chyba pasi mi bardziej wersja na
    express card 54 - bo jak sprawdzilem laptopik, to mam takie wejscie.
    Wiec nie wystawalobymi za bardzo :) No i moglbym lapa razem z wlozona
    karta nosic w plecaku :)

    Poki co, z tego co widze, to chyba przetestuje miesiac w Orange, tylko
    doczytam umowe, czy faktycznie nei kaza mi potem placic cos jak sie
    rozmysle.

    Pozdr

  • 4. Data: 2009-11-15 10:39:19
    Od: "X-Man" <k...@w...pl>

    > Karty SD? :) A na co to moze sie przydac? :)

    sory rozpedziłem się to jest micro SD a przydac się może jeśli chciałbyś jakieś
    plik przenosic między komputerami po prostu jako pendrive.

> [...]
    > doczytam umowe, czy faktycznie nei kaza mi potem placic cos jak sie rozmysle.

    Jak już potestujesz to w grudniu będę miał 3 sztuki E870 na zbyciu po 100zł/szt.
    na twoim miejscu po testach jednak zostałbym przy doładowaniach i nie pakował
    sie w żadne abo jesli ma to być tylko doraźne to chyba Play online nic na razie
    nie przebija jesli tylko masz zasięg w swoim mieście.

    Pzdr
    Piotrek

  • 5. Data: 2009-11-15 11:00:27
    Od: Zmiana Nicka <z...@a...pl>

    Użytkownik X-Man napisał:

> [...]
    > sie w żadne abo jesli ma to być tylko doraźne to chyba Play online nic na razie
    > nie przebija jesli tylko masz zasięg w swoim mieście.

    A pomijajac playa, jaka jest dobra alternatywa nieabonamentowa?

    Bo mnie zainteresowales :) Chyba jednak wolalbym doraznie, natomiast
    Play ma za maly zasieg dla mnie. Zwlaszcza poza miastami...

  • 6. Data: 2009-11-15 19:25:08
    Od: "tomek" <t...@n...mam>

    > A pomijajac playa, jaka jest dobra alternatywa nieabonamentowa?
    >
    > Bo mnie zainteresowales :) Chyba jednak wolalbym doraznie, natomiast Play
    > ma za maly zasieg dla mnie. Zwlaszcza poza miastami...

    Pakiety w prepaidzie poza Playem to chyba Simplus 35 zł. za 500MB ? Odnośnie
    Orange Free Standard to lepiej wziąść Orange Free Optimum z 8GB na 12
    miesięcy i dzięki najnowszej promocji przy zakupie przez www wyjdzie 50 zł.
    miesięcznie http://www.orange.pl/binaries/PL/Binary/2751/2817156
    .pdf .

  • 7. Data: 2009-11-15 20:16:26
    Od: ToMasz <t...@g...pl>

    tomek pisze:

> [...]
    (..)

    każdy operator ma prepaida, a w nim pakiety interenetowe. Sprawdź 5
    stron www+zakupy+promocje. O ile wiem najciekawiej wypadał Heyah na
    nadajnikach Ery.
    Ja na koniec wakacji korzystałem z orange free na karte. Pomimo nie
    najlepszej ceny"cennikowej" wyszło mi bardzo tanio, gdyż premiowali
    wtedy doładowanie bonusem+100%. Później to co zostało przelałem na
    innego prepaida...
    W orange mozna też kupić doładowanie (allegro) przelewem sms - zapłacisz
    jakies 75% ceny nominlnej
    ToMasz

  • 8. Data: 2009-11-15 20:25:29
    Od: Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Sun, 15 Nov 2009 12:00:27 +0100, Zmiana Nicka napisał(a):

    > A pomijajac playa, jaka jest dobra alternatywa nieabonamentowa?

    Zobacz tutaj:
    http://www.bez-kabli.pl/viewtopic.php?p=207306#20730
    6

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof

  • 9. Data: 2009-11-16 13:31:41
    Od: Jurek Jurek <t...@g...com>

    Szczerze powiedziawszy, to ja wole juz kupic sobie jakis maly
    abonament na ten mobilny net niz z pakietami sie bawic.

    Zmiana nicka, moze lepiej zastanow sie nad wyzsyzm abonamentem, bo tam
    masz cdma, a to zdecydowanei zmienia jakosc lacza. No i pamietaj, ze
    przy zakupie przez strone masz wiekszy limit.

  • 10. Data: 2009-11-16 20:52:49
    Od: Zmiana Nicka <z...@a...pl>

    Użytkownik Jurek Jurek napisał:
> [...]
    > masz cdma, a to zdecydowanei zmienia jakosc lacza. No i pamietaj, ze
    > przy zakupie przez strone masz wiekszy limit.

    Wychodzi na to, ze kupie pewnie ten najmniejszy 2 czy 3 giga, na rok
    albo jakos tak :) Najchetniej bez modemu, nie wiem czy pozwola bez - bo
    z checia skorzystam z oferty X-mana :)