  • 21. Data: 2009-11-24 22:02:23
    Temat: Re: Orange Free Standard na probe?
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Zmiana Nicka pisze:

    > PC-ta mam, laptopa mam... ;) Wiec z czystej
    > ciekawosci kupilbym netbuka ;)

    Od kiedy mam netbuka, to pecet i laptop poszły w odstawkę - to jest
    to dziecka i żony :)

    Po co się rozdzielać na 3 komputery, skoro taki netbuk pozwala
    zaspokoić wszystkie biurowo-domowe potrzeby (zakładając, że ktoś nie gra
    w zaawansowane gry). W domu podłączam do monitora, klawiatury i myszy i
    śmigam :)

    --
    Liwiusz

  • 22. Data: 2009-11-25 10:11:16
    Od: Jurek Jurek <t...@g...com>

    On 24 Lis, 22:23, Zmiana Nicka <z...@a...pl> wrote:

    > U mnie decyzja nie zapadla, choc sklania sie do oranza :)

    U pomaranczowych znalazlem cos takiego:
    http://www.orange.pl/portal/map/map/internet_promoti
    ons?category=INTERNET_PROMOTIONS&stamp=1258834744515
    &articleId=4156552

    Dlugi link. :) Tutaj od razu wiadomo ile to kosztuje, zadnych kosztow
    ukrytych nie ma. No i mobilny net z Orange. Ale jak to kasowo
    wychodzi, to nie bede liczyl.