    From: "Irek.N." <t...@j...taki.jest.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Optymalna prędkość w trasie
    Date: Fri, 15 Feb 2019 20:54:46 +0100

    > Ech, drugi co na logice spal a na fizyce patrzyl za okno.

    Nie, to samo przeoczenie co u Radka.

    > Hint: Rolki na hamowni zadaja opor kolom samochodowym. Tak samo jak podczas jazdy
    pod gorke albo przy wietrze w pysk.
    > Ech. A niby to gimbaza niekumata.

    A swoją drogą, przy 160 opory w napędzie i kołach są na poziomie 70km
    (mówimy o hamowni). Serio, mnie klamota opadła! Co niby tyle ma zabierać
    z napędu, opony? Fakt, że na rolkach to opony nie mają lekko. Mechanik
    wspominał nawet o wystrzale (o latających kamieniach z bieżnika zresztą
    też, lepiej nie stać z tyłu/przodu, a z boku to ja się bałem że może
    zjechać z rolek). W ogóle hałas przy tych prędkościach jest nie do
    zniesienia. Rolki muszą być wyjątkowo wredne dla opon.

    Miłego.
    Irek.N.