-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!.P
OSTED!not-for-mail
From: tck <t...@t...Wytnij.net.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Optymalna prędkość w trasie
Date: Fri, 15 Feb 2019 19:01:35 +0100
Organization: ATMAN - ATM S.A.
Lines: 41
Message-ID: <q46upv$ke5$1@node2.news.atman.pl>
References: <q40sas$1n0$1@node2.news.atman.pl> <q41uh6$4dj$2@node1.news.atman.pl>
<vvs2i4tzxvvd$.414m6fq64nz4.dlg@40tude.net>
<q420g5$6nh$1@node1.news.atman.pl>
<mjk7trw65cqa$.hxilkbjwh65h$.dlg@40tude.net>
<q4272u$amt$1@node2.news.atman.pl>
<oy7a40w01rwq$.lxeyf8b0irvl$.dlg@40tude.net>
<q44lr9$j17$1@node2.news.atman.pl>
NNTP-Posting-Host: 91.200.93.101
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node2.news.atman.pl 1550253695 20933 91.200.93.101 (15 Feb 2019 18:01:35
GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Fri, 15 Feb 2019 18:01:35 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:60.0) Gecko/20100101
Thunderbird/60.5.0
In-Reply-To: <q44lr9$j17$1@node2.news.atman.pl>
Content-Language: pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2650121
[ ukryj nagłówki ]W dniu 14.02.2019 o 22:16, Irek.N. pisze:
>> Nie podales co za auto :-)
>
> Bo nie ma to zasadniczo znaczenia.
> Wózek ma ponad 360KM i 720Nm, diesel oczywiście (nie nie przetopię...,
> jest zajebisty taki jaki jest!)
>
>> Ogolnie mozliwe, zobacz
>> https://www.grc.nasa.gov/www/k-12/airplane/dragspher
e.html
>>
>> zwykla kula, a spada wspolczynnik przy pewnej predkosci.
>> I to ponoc z powodu wiekszych turbulencji !
>
> No właśnie, kula, słabo kształtem nawiązuje do wozodła. Generalnie
> słyszę, że z aerodynamiką to nie jest za dobrze - cichy samochód, ale
> przy większych prędkościach robi się głośny. Poruszałem się też
> Tuaregiem, starszawym. Bardzo przyjemnie i cicho nawet przy szybkiej
> jeździe (za to inne aspekty - np. zawieszenie - koszmar).
>
>> Ale zeby "typowy suw" tez tak mial ? Troche watpie, pewnie z natury m
>> duzo turbulencji
>
> Ty wątpisz, ja nie wierzę :)
> O ile zjawisko jest do ogarnięcia, nawet można się go spodziewać, o tyle
> w przypadku bryły złożonej trochę gorzej u mnie z wyobraźnią :(
>
>> http://www.pl.vortex-generators.com/turbulizatory.ht
ml
>
> Pacz Pan jaka technika. Czyli co, mamy sobie ponaklejać elementy na
> karoserii? ;)
>
nie bez powodu piłeczka golfowa wygląda jak wygląda i nie jest gładka
--
pozdr
Tomasz
tck(at)top.net.pl
Następne wpisy z tego wątku
- 15.02.19 19:33 Mateusz Bogusz
- 15.02.19 20:18 Irek.N.
- 15.02.19 20:19 Irek.N.
- 15.02.19 20:21 Irek.N.
- 15.02.19 20:24 Irek.N.
- 15.02.19 20:33 Irek.N.
- 15.02.19 20:36 Irek.N.
- 15.02.19 20:38 Irek.N.
- 15.02.19 20:41 Irek.N.
- 15.02.19 20:44 Tomasz Gorbaczuk
- 15.02.19 20:46 Irek.N.
- 15.02.19 20:47 Irek.N.
- 15.02.19 20:50 Irek.N.
- 15.02.19 20:54 Irek.N.
- 15.02.19 20:56 Irek.N.
Najnowsze wątki z tej grupy
- Aby WKOOOORWIĆ ekofaszystów ;-)
- OC - podwyżka
- wyszedł z domu bez buta
- Bieda hud.
- Strach się bać
- Koniec smrodów
- Krematorium
- Szybcy i wściekli
- elektrycznie
- Jebane kurwa, kurwy.
- Coraz mniej ludzi robi prawo jazdy
- Akumulator Hyundai
- zbrojone wężyki hamulcowe
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
Najnowsze wątki
- 2024-11-24 Aby WKOOOORWIĆ ekofaszystów ;-)
- 2024-11-22 OC - podwyżka
- 2024-11-22 wyszedł z domu bez buta
- 2024-11-22 Bieda hud.
- 2024-11-24 DS1813-10 się psuje
- 2024-11-23 Białystok => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-11-23 Szczecin => QA Engineer <=
- 2024-11-23 Warszawa => SEO Specialist (15-20h tygodniowo) <=
- 2024-11-22 Warszawa => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=
- 2024-11-22 Warszawa => Senior Account Manager <=
- 2024-11-22 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-11-22 Warszawa => DevOps Specialist <=
- 2024-11-22 Kraków => IT Expert (Network Systems area) <=
- 2024-11-22 Warszawa => Infrastructure Automation Engineer <=
- 2024-11-22 Warszawa => Presales / Inżynier Wsparcia Technicznego IT <=