-
X-Received: by 2002:a81:6d8b:: with SMTP id i133mr83648ywc.1.1550241001082; Fri, 15
Feb 2019 06:30:01 -0800 (PST)
X-Received: by 2002:a81:6d8b:: with SMTP id i133mr83648ywc.1.1550241001082; Fri, 15
Feb 2019 06:30:01 -0800 (PST)
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
0.net!newsreader4.netcologne.de!news.netcologne.de!peer03.ams1!peer.ams1.xlned.
com!news.xlned.com!peer03.am4!peer.am4.highwinds-media.com!peer02.iad!feed-me.h
ighwinds-media.com!news.highwinds-media.com!m21no5595753qta.0!news-out.google.c
om!f18ni961qto.0!nntp.google.com!m21no5595748qta.0!postnews.google.com!glegroup
sg2000goo.googlegroups.com!not-for-mail
Newsgroups: pl.misc.samochody
Date: Fri, 15 Feb 2019 06:30:00 -0800 (PST)
In-Reply-To: <X...@1...0.0.1>
Complaints-To: g...@g...com
Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=62.122.235.143;
posting-account=jnRHMAoAAACB5EawItMhNTZMy_yOF2XE
NNTP-Posting-Host: 62.122.235.143
References: <q40sas$1n0$1@node2.news.atman.pl> <q41uh6$4dj$2@node1.news.atman.pl>
<b...@g...com>
<q426mb$cql$1@node1.news.atman.pl>
<4...@4...com>
<c...@g...com>
<X...@1...0.0.1>
User-Agent: G2/1.0
MIME-Version: 1.0
Message-ID: <c...@g...com>
Subject: Re: Optymalna prędkość w trasie
From: s...@g...com
Injection-Date: Fri, 15 Feb 2019 14:30:01 +0000
Content-Type: text/plain; charset="UTF-8"
Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
X-Received-Bytes: 2517
X-Received-Body-CRC: 102139877
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2650106
[ ukryj nagłówki ]W dniu czwartek, 14 lutego 2019 16:59:59 UTC-6 użytkownik Budzik napisał:
> Użytkownik s...@g...com ...
>
> >
> > Istotne jest tylko to ile paliwa silnik zuzywa i jaka prace na
> > kolach wykonuje. Ped powietrza moze miec znaczenie ale nie za duze -
> > przy chlodzeniu silnika.
>
> Przy 160 to własnie opor aerodynamiczny bedzie przeciez najwazniejszy.
>
>
Ech, drugi co na logice spal a na fizyce patrzyl za okno.
Hint: Rolki na hamowni zadaja opor kolom samochodowym. Tak samo jak podczas jazdy pod
gorke albo przy wietrze w pysk.
Ech. A niby to gimbaza niekumata.
Ze sobie zazartuje:
Czy jak sie hamownie zamocuje na lawecie i auto zbada podczas postoju tej lawety oraz
przy lawecie jadacej 100km/h to czy wynik sie bedzie znaczaco roznic?
Hint: To zadanie z rodzaju samolotu co startuje z pasa transmisyjnego.
Licze na owocnego tasiemca :)
Następne wpisy z tego wątku
- 15.02.19 15:40 s...@g...com
- 15.02.19 16:45 J.F.
- 15.02.19 18:28 Janusz
- 15.02.19 18:31 Janusz
- 15.02.19 18:35 Mateusz Viste
- 15.02.19 18:48 J.F.
- 15.02.19 18:53 J.F.
- 15.02.19 19:01 tck
- 15.02.19 19:33 Mateusz Bogusz
- 15.02.19 20:18 Irek.N.
- 15.02.19 20:19 Irek.N.
- 15.02.19 20:21 Irek.N.
- 15.02.19 20:24 Irek.N.
- 15.02.19 20:33 Irek.N.
- 15.02.19 20:36 Irek.N.
Najnowsze wątki z tej grupy
- wina Tóska
- Rewolucja/Rewelacja!
- grupa ożyła ;)
- Być jak Clint
- Aby WKOOOORWIĆ ekofaszystów ;-)
- OC - podwyżka
- wyszedł z domu bez buta
- Bieda hud.
- Strach się bać
- Koniec smrodów
- Krematorium
- Szybcy i wściekli
- elektrycznie
- Jebane kurwa, kurwy.
- Coraz mniej ludzi robi prawo jazdy
Najnowsze wątki
- 2024-11-25 Karty przedpłacone (podarunkowe) Google Play - pytanie do korzystających
- 2024-11-26 wina Tóska
- 2024-11-26 Rewolucja/Rewelacja!
- 2024-11-25 grupa ożyła ;)
- 2024-11-24 Być jak Clint
- 2024-11-24 Rura kanalizacja konceptu Franke = problem
- 2024-11-25 Wrocław => Lead Java EE Developer <=
- 2024-11-25 Warszawa => Business Development Manager - Network and Network Securit
- 2024-11-25 Kraków => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2024-11-25 Lublin => Senior PHP Developer <=
- 2024-11-25 Karlino => Konsultant wewnętrzny SAP (FI/CO) <=
- 2024-11-25 Warszawa => ECM Specialist / Consultant <=
- 2024-11-25 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-11-25 Warszawa => Senior Frontend Developer (React + React Native) <=
- 2024-11-25 Lublin => Inżynier Serwisu Sprzętu Medycznego <=