eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyOptymalna prędkość w trasie › Re: Optymalna prędkość w trasie
  • X-Received: by 2002:a81:6d8b:: with SMTP id i133mr83648ywc.1.1550241001082; Fri, 15
    Feb 2019 06:30:01 -0800 (PST)
    X-Received: by 2002:a81:6d8b:: with SMTP id i133mr83648ywc.1.1550241001082; Fri, 15
    Feb 2019 06:30:01 -0800 (PST)
    Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
    0.net!newsreader4.netcologne.de!news.netcologne.de!peer03.ams1!peer.ams1.xlned.
    com!news.xlned.com!peer03.am4!peer.am4.highwinds-media.com!peer02.iad!feed-me.h
    ighwinds-media.com!news.highwinds-media.com!m21no5595753qta.0!news-out.google.c
    om!f18ni961qto.0!nntp.google.com!m21no5595748qta.0!postnews.google.com!glegroup
    sg2000goo.googlegroups.com!not-for-mail
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Date: Fri, 15 Feb 2019 06:30:00 -0800 (PST)
    In-Reply-To: <X...@1...0.0.1>
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=62.122.235.143;
    posting-account=jnRHMAoAAACB5EawItMhNTZMy_yOF2XE
    NNTP-Posting-Host: 62.122.235.143
    References: <q40sas$1n0$1@node2.news.atman.pl> <q41uh6$4dj$2@node1.news.atman.pl>
    <b...@g...com>
    <q426mb$cql$1@node1.news.atman.pl>
    <4...@4...com>
    <c...@g...com>
    <X...@1...0.0.1>
    User-Agent: G2/1.0
    MIME-Version: 1.0
    Message-ID: <c...@g...com>
    Subject: Re: Optymalna prędkość w trasie
    From: s...@g...com
    Injection-Date: Fri, 15 Feb 2019 14:30:01 +0000
    Content-Type: text/plain; charset="UTF-8"
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    X-Received-Bytes: 2517
    X-Received-Body-CRC: 102139877
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2650106
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu czwartek, 14 lutego 2019 16:59:59 UTC-6 użytkownik Budzik napisał:
    > Użytkownik s...@g...com ...
    >
    > >
    > > Istotne jest tylko to ile paliwa silnik zuzywa i jaka prace na
    > > kolach wykonuje. Ped powietrza moze miec znaczenie ale nie za duze -
    > > przy chlodzeniu silnika.
    >
    > Przy 160 to własnie opor aerodynamiczny bedzie przeciez najwazniejszy.
    >
    >
    Ech, drugi co na logice spal a na fizyce patrzyl za okno.

    Hint: Rolki na hamowni zadaja opor kolom samochodowym. Tak samo jak podczas jazdy pod
    gorke albo przy wietrze w pysk.
    Ech. A niby to gimbaza niekumata.

    Ze sobie zazartuje:
    Czy jak sie hamownie zamocuje na lawecie i auto zbada podczas postoju tej lawety oraz
    przy lawecie jadacej 100km/h to czy wynik sie bedzie znaczaco roznic?

    Hint: To zadanie z rodzaju samolotu co startuje z pasa transmisyjnego.

    Licze na owocnego tasiemca :)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: