-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!goblin1!goblin.
stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.new
s.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <q40sas$1n0$1@node2.news.atman.pl> <q41uh6$4dj$2@node1.news.atman.pl>
<vvs2i4tzxvvd$.414m6fq64nz4.dlg@40tude.net>
<q420g5$6nh$1@node1.news.atman.pl>
<mjk7trw65cqa$.hxilkbjwh65h$.dlg@40tude.net>
<q4272u$amt$1@node2.news.atman.pl>
<oy7a40w01rwq$.lxeyf8b0irvl$.dlg@40tude.net>
<q44lr9$j17$1@node2.news.atman.pl>
In-Reply-To: <q44lr9$j17$1@node2.news.atman.pl>
Subject: Re: Optymalna prędkość w trasie
Date: Fri, 15 Feb 2019 13:09:36 +0100
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
Importance: Normal
X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 16.4.3528.331
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V16.4.3528.331
Lines: 32
Message-ID: <5c66ac54$0$485$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.26.191.240
X-Trace: 1550232660 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 485 83.26.191.240:51589
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2650098
[ ukryj nagłówki ]Użytkownik "Irek.N." napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:q44lr9$j17$...@n...news.atman.pl...
>> Nie podales co za auto :-)
>Bo nie ma to zasadniczo znaczenia.
>Wózek ma ponad 360KM i 720Nm, diesel oczywiście (nie nie
>przetopię..., jest zajebisty taki jaki jest!)
No to co sie dziwisz, ze ma duze straty w samym silniku, i przy malych
predkosciach spalanie rosnie.
Tylko obstawialbym ze to bedzie przy 50km/h, no 70, a nie przy 150 :-)
>> Ogolnie mozliwe, zobacz
>> https://www.grc.nasa.gov/www/k-12/airplane/dragspher
e.html
>> zwykla kula, a spada wspolczynnik przy pewnej predkosci.
>> I to ponoc z powodu wiekszych turbulencji !
>No właśnie, kula, słabo kształtem nawiązuje do wozodła.
Chodzi o idee - wspolczynnik oporu potrafi spasc wraz z predkoscia.
>> http://www.pl.vortex-generators.com/turbulizatory.ht
ml
>Pacz Pan jaka technika. Czyli co, mamy sobie ponaklejać elementy na
>karoserii? ;)
Modelarze naklejaja papier scierny - piaskiem do powietrza.
Sprawdza sie tez rozciagieta zylka - wiec moze antene CB zamontowac,
albo rury na zderzaku :-)
J.
Następne wpisy z tego wątku
- 15.02.19 15:19 s...@g...com
- 15.02.19 15:23 s...@g...com
- 15.02.19 15:26 s...@g...com
- 15.02.19 15:27 J.F.
- 15.02.19 15:30 s...@g...com
- 15.02.19 15:40 s...@g...com
- 15.02.19 16:45 J.F.
- 15.02.19 18:28 Janusz
- 15.02.19 18:31 Janusz
- 15.02.19 18:35 Mateusz Viste
- 15.02.19 18:48 J.F.
- 15.02.19 18:53 J.F.
- 15.02.19 19:01 tck
- 15.02.19 19:33 Mateusz Bogusz
- 15.02.19 20:18 Irek.N.
Najnowsze wątki z tej grupy
- wina Tóska
- Rewolucja/Rewelacja!
- grupa ożyła ;)
- Być jak Clint
- Aby WKOOOORWIĆ ekofaszystów ;-)
- OC - podwyżka
- wyszedł z domu bez buta
- Bieda hud.
- Strach się bać
- Koniec smrodów
- Krematorium
- Szybcy i wściekli
- elektrycznie
- Jebane kurwa, kurwy.
- Coraz mniej ludzi robi prawo jazdy
Najnowsze wątki
- 2024-11-25 Karty przedpłacone (podarunkowe) Google Play - pytanie do korzystających
- 2024-11-26 wina Tóska
- 2024-11-26 Rewolucja/Rewelacja!
- 2024-11-25 grupa ożyła ;)
- 2024-11-24 Być jak Clint
- 2024-11-24 Rura kanalizacja konceptu Franke = problem
- 2024-11-25 Wrocław => Lead Java EE Developer <=
- 2024-11-25 Warszawa => Business Development Manager - Network and Network Securit
- 2024-11-25 Kraków => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2024-11-25 Lublin => Senior PHP Developer <=
- 2024-11-25 Karlino => Konsultant wewnętrzny SAP (FI/CO) <=
- 2024-11-25 Warszawa => ECM Specialist / Consultant <=
- 2024-11-25 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-11-25 Warszawa => Senior Frontend Developer (React + React Native) <=
- 2024-11-25 Lublin => Inżynier Serwisu Sprzętu Medycznego <=