-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!goblin1!goblin.
stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.new
s.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <q40sas$1n0$1@node2.news.atman.pl> <q41uh6$4dj$2@node1.news.atman.pl>
<vvs2i4tzxvvd$.414m6fq64nz4.dlg@40tude.net>
<q420g5$6nh$1@node1.news.atman.pl>
<5c656121$0$492$65785112@news.neostrada.pl>
<q44m5d$p8h$1@node1.news.atman.pl>
In-Reply-To: <q44m5d$p8h$1@node1.news.atman.pl>
Subject: Re: Optymalna prędkość w trasie
Date: Fri, 15 Feb 2019 12:47:23 +0100
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
Importance: Normal
X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 16.4.3528.331
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V16.4.3528.331
Lines: 30
Message-ID: <5c66a71f$0$521$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.26.191.240
X-Trace: 1550231327 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 521 83.26.191.240:51490
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2650094
[ ukryj nagłówki ]Użytkownik "Irek.N." napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:q44m5d$p8h$...@n...news.atman.pl...
>> kilka razy ... o ile jeszcze chcialo Ci sie czesto tankowac ... i
>> nie byla to kwestia nachylenia terenu stacji ..
>No nie za bardzo. Na baku robię i powrót, czasami tankuję 150km od
>startu, ale tylko raz.
To takie sobie te pomiary ...
>Trafi się trasa w przyszłym tygodniu jak sądzę. Zobaczymy.
>Zrobię tempomatem z tankowaniami na tym samym odcinku. A->B postaram
>się 130, B->A 170 (powinno być już pusto).
A jak na zlosc sie pewnie nie da :-)
I sprawdzic prognoze wiatru na trasie. I zapisac.
>> Sobie przypomnialem jeszcze jedno zjawisko - opor falowy opon.
>Znam zjawisko, ale w temacie drgań, a nie "wspomagania".
To chyba nie o to chodzi.
https://youtu.be/DL8zEWXsggo?t=29
Jak taka fala zajmuje prawie caly obrot, to zaczyna byc o istotne czy
na jezdnie trafia gorka czy dolek ...
J.
Następne wpisy z tego wątku
- 15.02.19 13:09 J.F.
- 15.02.19 15:19 s...@g...com
- 15.02.19 15:23 s...@g...com
- 15.02.19 15:26 s...@g...com
- 15.02.19 15:27 J.F.
- 15.02.19 15:30 s...@g...com
- 15.02.19 15:40 s...@g...com
- 15.02.19 16:45 J.F.
- 15.02.19 18:28 Janusz
- 15.02.19 18:31 Janusz
- 15.02.19 18:35 Mateusz Viste
- 15.02.19 18:48 J.F.
- 15.02.19 18:53 J.F.
- 15.02.19 19:01 tck
- 15.02.19 19:33 Mateusz Bogusz
Najnowsze wątki z tej grupy
- wina Tóska
- Rewolucja/Rewelacja!
- grupa ożyła ;)
- Być jak Clint
- Aby WKOOOORWIĆ ekofaszystów ;-)
- OC - podwyżka
- wyszedł z domu bez buta
- Bieda hud.
- Strach się bać
- Koniec smrodów
- Krematorium
- Szybcy i wściekli
- elektrycznie
- Jebane kurwa, kurwy.
- Coraz mniej ludzi robi prawo jazdy
Najnowsze wątki
- 2024-11-25 Karty przedpłacone (podarunkowe) Google Play - pytanie do korzystających
- 2024-11-26 wina Tóska
- 2024-11-26 Rewolucja/Rewelacja!
- 2024-11-25 grupa ożyła ;)
- 2024-11-24 Być jak Clint
- 2024-11-24 Rura kanalizacja konceptu Franke = problem
- 2024-11-25 Wrocław => Lead Java EE Developer <=
- 2024-11-25 Warszawa => Business Development Manager - Network and Network Securit
- 2024-11-25 Kraków => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2024-11-25 Lublin => Senior PHP Developer <=
- 2024-11-25 Karlino => Konsultant wewnętrzny SAP (FI/CO) <=
- 2024-11-25 Warszawa => ECM Specialist / Consultant <=
- 2024-11-25 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-11-25 Warszawa => Senior Frontend Developer (React + React Native) <=
- 2024-11-25 Lublin => Inżynier Serwisu Sprzętu Medycznego <=