eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyOptymalna prędkość w trasieRe: Optymalna prędkość w trasie
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!feeder.erje.net
    !2.eu.feeder.erje.net!newsreader4.netcologne.de!news.netcologne.de!peer01.ams1!
    peer.ams1.xlned.com!news.xlned.com!peer01.fr7!futter-mich.highwinds-media.com!n
    ews.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-
    spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "r...@k...pl" <r...@k...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Optymalna prędkość w trasie
    Date: Thu, 14 Feb 2019 23:51:47 +0100
    Message-ID: <a...@4...com>
    References: <q40sas$1n0$1@node2.news.atman.pl> <q41uh6$4dj$2@node1.news.atman.pl>
    <b...@g...com>
    <q426mb$cql$1@node1.news.atman.pl>
    <4...@4...com>
    <c...@g...com>
    X-Newsreader: Forte Agent 1.93/32.576 English (American)
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    X-Antivirus: Avast (VPS 190213-4, 2019-02-13), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Lines: 29
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 89.64.47.20
    X-Trace: 1550184999 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 500 89.64.47.20:64656
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 2247
    X-Received-Body-CRC: 1370000769
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2650070
    [ ukryj nagłówki ]

    Thu, 14 Feb 2019 11:55:46 -0800 (PST), w
    <c...@g...c
    om>, s...@g...com
    napisał(-a):

    > W dniu czwartek, 14 lutego 2019 02:00:29 UTC-6 użytkownik r...@k...pl napisał:
    > > Wed, 13 Feb 2019 23:45:40 +0100, w <q426mb$cql$1@node1.news.atman.pl>,
    > > "Irek.N." <t...@j...taki.jest.pl> napisał(-a):
    > >
    > > > Sam się dziwię. Mam wykres z hamowni, ale nic więcej.
    > >
    > > Jakie masz na hamowni opory powietrza przy 160km/h? :D
    >
    > To akurat nieistotne.

    Ależ jest to kluczowe.

    > Istotne jest tylko to ile paliwa silnik zuzywa i jaka prace na kolach wykonuje. Ped
    powietrza moze miec znaczenie ale nie za duze - przy chlodzeniu silnika.

    Brawo. Właśnie rozwiązałeś problem, z którym żaden inżynier do tej pory sobie
    nie poradził -- jak zniwelować (najlepiej do 0) opór powietrza.

    Rozumiem, że jazda z górki czy pod górkę to też ma nie za duże znaczenie?

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: