-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!.P
OSTED!not-for-mail
From: "Irek.N." <t...@j...taki.jest.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Optymalna prędkość w trasie
Date: Wed, 13 Feb 2019 23:52:24 +0100
Organization: ATMAN - ATM S.A.
Lines: 34
Message-ID: <q4272u$amt$1@node2.news.atman.pl>
References: <q40sas$1n0$1@node2.news.atman.pl> <q41uh6$4dj$2@node1.news.atman.pl>
<vvs2i4tzxvvd$.414m6fq64nz4.dlg@40tude.net>
<q420g5$6nh$1@node1.news.atman.pl>
<mjk7trw65cqa$.hxilkbjwh65h$.dlg@40tude.net>
NNTP-Posting-Host: 77-253-172-130.adsl.inetia.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
X-Trace: node2.news.atman.pl 1550098334 10973 77.253.172.130 (13 Feb 2019 22:52:14
GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Wed, 13 Feb 2019 22:52:14 +0000 (UTC)
User-Agent: Thunderbird 2.0.0.24 (Windows/20100228)
In-Reply-To: <mjk7trw65cqa$.hxilkbjwh65h$.dlg@40tude.net>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2650012
[ ukryj nagłówki ]> Ale tez mozna sie pomylic.
Mam klienta za W-wą. Za każdym razem jak tam jadę to się łapię na
spkojnej jeździe do 1/3 trasy, a później rura...
Mam pomysł jak to sprawdzić, ale musi się trafić kawałek w miarę prosty
i nie pochyły, a o to u u mnie trudno. Musi być dalsza trasa.
> Pisales o 110-120, a to spora roznica.
Z głowy piszę...na czuja.
> Hm, a gdyby dodatkowo byl inny bieg ?
Przy tych prędkościach chyba na ostatnim zawsze jedzie.
> Wiatr w jedna strone ?
> Bo 400 km to raczej nie pod gorke.
Nie sądzę, ale mocny wiatr jest odczuwalny.
Zastanawiam się jeszcze nad jednym. Buda jest mało opływowa chyba,
typowy suv. Czy jest możliwe, że przy wyższej prędkości turbulencja jest
mniejsza? Na ucho robi się głośniej. Albo struga układa się jakoś tak,
że silnik ma łatwiej?
Czuć że lepiej ciągnie, ale może to właśnie mniejszy opór a nie większa moc?
Miłego.
Irek.N.
Następne wpisy z tego wątku
- 14.02.19 01:11 Zenek Kapelinder
- 14.02.19 07:00 Budzik
- 14.02.19 08:05 Miroo
- 14.02.19 08:59 Marek
- 13.02.19 23:49 r...@k...pl
- 14.02.19 09:05 Marek
- 14.02.19 10:30 SW3
- 14.02.19 12:59 Budzik
- 14.02.19 13:23 J.F.
- 14.02.19 13:36 J.F.
- 14.02.19 13:46 r...@k...pl
- 14.02.19 15:16 RadoslawF
- 14.02.19 15:46 RoMan Mandziejewicz
- 14.02.19 16:21 J.F.
- 14.02.19 17:10 Cavallino
Najnowsze wątki z tej grupy
- "Nie kupujcie samochodów elektrycznych
- jakie małe auto duże w środku :-)
- Re: pytanie do oponiarzy lub szybkojeżdzących (opony Hankook Ventus Prime, S1 Evo, alternatywy)
- A niektórym to naprawdę zależy na ekologi w miastach LPG POWRACA ;-)
- kupujmy części
- OT musk
- Elektryfikacja w ODWROCIE
- wodor
- Zgromadzenie użytkowników pojazdów :-)
- Test - nie czytać
- Nowa ładowarka Moya a Twizy -)
- Pomoc dla Filipa ;)
- znowu kradno i sie nie dzielo
- Zieloni oszuchiści
- Zniknął list gończy za "Frogiem". Frog się nam odnalazł?
Najnowsze wątki
- 2025-02-01 "Nie kupujcie samochodów elektrycznych
- 2025-02-01 jakie małe auto duże w środku :-)
- 2025-02-01 Re: pytanie do oponiarzy lub szybkojeżdzących (opony Hankook Ventus Prime, S1 Evo, alternatywy)
- 2025-02-01 T-1000 was here
- 2025-02-01 Warszawa => DevOps Engineer <=
- 2025-02-01 Katowice => Administrator IT - Operating Systems and Virtualization <=
- 2025-02-01 Warszawa => Spedytor międzynarodowy <=
- 2025-02-01 Śmierć mózgu a narządy do pobrania
- 2025-01-31 A niektórym to naprawdę zależy na ekologi w miastach LPG POWRACA ;-)
- 2025-01-31 Lublin => Programista Delphi <=
- 2025-01-31 Łódź => Programista NodeJS <=
- 2025-01-31 Wrocław => Senior SAP Support Consultant (SD) <=
- 2025-01-31 Warszawa => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <=
- 2025-01-31 Gdańsk => iOS Developer (Swift experience) <=
- 2025-01-31 Kraków => UX Designer <=