-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
From: "Vlad The Ripper" <os^$_znaki_bez_shift@poczta.wp.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Opony zimowe z 2003 roku
Date: Mon, 26 Mar 2012 10:33:32 +0200
Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
Lines: 26
Message-ID: <jkp9kn$p9s$1@inews.gazeta.pl>
References: <jkieeb$eti$1@inews.gazeta.pl>
NNTP-Posting-Host: zsd.cbr.tp.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: inews.gazeta.pl 1332750807 25916 217.96.70.74 (26 Mar 2012 08:33:27 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Mon, 26 Mar 2012 08:33:27 +0000 (UTC)
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5994
X-Priority: 3
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
X-User: vladpalovnik
X-MSMail-Priority: Normal
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2441200
[ ukryj nagłówki ]
Użytkownik "Dysiek" <b...@b...pl> napisał w wiadomości
news:jkieeb$eti$1@inews.gazeta.pl...
> Witam
>
> Wlasnie zmienilem zimowki na nowe letnie. Pytanie co zrobic z tymi
> zimowkami? Bieznika jeszcze na dwa sezony, opony nie sa spekane
> (minimalnie w niektorych miejsciach), zima jezdzilo sie na nich w miare
> ok - byly juz troche sliskie, ale w porownaiu do np. Fulda EcoControl 2 i
> tak wypadaja dobrze. Marka - Michelin Alpin. Problem jest jeden - oponki
> sa z konca 2003 roku. Jedzic jeszcze na nich w przyszlym sezonie czy
> raczej mimo wszystko na smietnik?
>
> Dysiek
Ja bym jeździł następnej zimy, najwyżej zmienisz jak zobaczysz że następnej
zimy juz nie dają sobie rady. Zimówki, a przynajmniej niektóre dość szybko
się starzeją co objawia się bocznymi podłużnymi pęknięciami od byle czego
nawet przy prawidłowym ciśnieniu. W moim konkretnym przypadku 3 z 5 kleber
krisalp jakie miałem tak skończyły, choć były młodsze, ale może nieco
bardziej zużyte. Nie polecam jak tu radzą niektórzy zimówek latem
przynajmniej na napędowej osi. W przypadku kleberów, o których napisałem
wcześniej w zasadzie trudno ruszyć było bez buksowania na suchym ciepłym
astalcie, hamowanie i skręcanie również dość losowo. Inne zimówki - w moim
przypadku firestone winterhawk sobie jakoś normalnie radzą, ale szybko
zmieniłem na letnie bo nikną w oczach.
Następne wpisy z tego wątku
- 26.03.12 18:25 Przembo
- 26.03.12 18:55 Artur Maśląg
- 27.03.12 00:31 j...@g...pl
- 27.03.12 18:25 Dysiek
Najnowsze wątki z tej grupy
- e-paper
- Ściemniacze na parkingach
- kilka pytań o klimę
- genialny pomysł
- diesel z otwartą komorą
- Spalił się spaliniak
- Jebany POPiS. Mamy się cieszyć że rząd Tuska naprawił spierdolone porozumienie z UE?
- W zyciu warto miec szczescie
- Elektryki
- PROGRAM DOPŁAT DO AUT ELEKTRYCZNYCH TO ABSURD. ZA ŚRODKI Z KPO KUPIMY NIEMIECKIE I CHIŃSKIE AUTA
- ceny OC
- Re: ceny OC
- Re: ceny OC
- ranking wyciszenia, głośność, hałas przy 130 km/h, na postoju, przy przyspieszaniu
- Pies z kulawą nogą nie kupi twojego elektryka
Najnowsze wątki
- 2025-02-15 Łódź => NodeJS Developer <=
- 2025-02-15 Dęblin => Node.js / Fullstack Developer <=
- 2025-02-15 Warszawa => Developer .NET (mid) <=
- 2025-02-15 Wrocław => Senior SAP Support Consultant (SD) <=
- 2025-02-14 Zdalne załączanie grzałki bojlera elektrycznego
- 2025-02-14 Warszawa => Kierownik ds. kluczowych Klientów <=
- 2025-02-14 Częstochowa => Product Manager - Systemy infrastruktury teleinformaty
- 2025-02-14 Warszawa => Senior Frontend Developer (React + React Native) <=
- 2025-02-14 Warszawa => Data Engineer (Tech Leader) <=
- 2025-02-14 Czy ma sens grupa news:pl.soc.polityka-prawna ? :-)
- 2025-02-14 e-paper
- 2025-02-14 Gliwice => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2025-02-14 Warszawa => System Architect (Java background) <=
- 2025-02-14 Katowice => Senior Field Sales (system ERP) <=
- 2025-02-14 Wrocław => Specjalista ds. Sprzedaży (transport drogowy) <=