  • Data: 2012-07-28 00:03:58
    Temat: Re: Opony zimowe latem
    Od: to <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    begin Tomasz Pyra

    > Bardzo szybko się przegrzewają i tracą przyczepność.
    >
    > Nadają się w zasadzie tylko do turlania się po mieście, bo jakieś
    > dłuższe hamowanie z wyższej prędkości to już je może przerosnąć.

    To samo niestety dotyczy całorocznych. Przetestowałem je w słabym aucie
    (110 KM) i wyniki mnie trochę zaskoczyły. Zimą są prawie jak zimówki,
    latem na mokrym są jak przyzwoite letnie, ale na suchym, przy większych
    temperaturach są słabe (szczególnie hamowanie). Słabe tzn. o niebo gorsze
    od starych, zużytych letnich podobnej klasy.

    --
    ignorance is bliss