  • Data: 2012-07-29 02:55:36
    Temat: Re: Opony zimowe latem
    Od: " Michał" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    anacron <a...@a...pl> napisał(a):

    > iem?
    > Piszczenie ich na (prawie) każdym zakręcie :) Poza tym nie wiem, czy w
    > przypadku bardzo wysokich temperatur taka opona nie rozleci się przy
    > większej prędkości.

    Nie rozlecą, testowałem niedawno ~230km/h dłuższa chwilę - wszystko ok
    (w przeciwieństwie do maski, bo wleciałem w jakiś pył i mi zdziurawiło
    cały przód).

    a Konsekwencje (lepsza zimówka):

    -Trochę gorzej rusza
    -Trochę gorzej hamuje
    -nie wiem jak przy zsuwaniu na boki bo tego lata bokami nie latam
    -Piszczy przy szybkich i bardzo ostrych zakrętach
    -W tych (michelin) akurat na mokrym jest ok, ale na letnich
    było by pewnie lepiej