  • Data: 2012-07-28 01:56:37
    Temat: Re: Opony zimowe latem
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Adam Klobukowski a...@g...com ...

    > Jakie mogą być konsekwencje używania opon zimowych latem, poza
    > szybszym zużyciem?

    Zapewne zalezy od zimówki
    niektore niemiłosiernie piszczą.

    Zalezy tez jak jezdzisz. Jak zapierdzielasz 140 krajówkami to ja bym nie
    ryzykował...

    ale...

    ja kupiłem auto ze starymi zimówkami (starymi rocznikowo ale miały bardzo
    ładny bieżnik)

    No to stwierdziłem, że dojezdze i juz 2,5 roku tak jezdze.
    W tym roku tylnie wymieniłem, bo zauważyłem zniszczone miejsce (początek
    bąbla)

    Generalnie jezdzi się zupełnie normalnie, rzeczywiście trzeba uważać trochę
    bardziej na mokrym. Zimą jest ok, ale w alpy nie jechałem. W nasze góry
    dojechałem kilka razy :) W miescie nigdzie się nie zakopałem, nie miałem
    problemu z ruszaniem ze swiateł, jak niektorzy w większe śniegi.

    Autem z tymi oponami jezdze +20, na autostradzie maks 120.