  • Data: 2011-06-01 11:49:20
    Temat: Re: Opony przód/tył różnych producentów.Można?
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-06-01 12:54, Grzegorz Rogala pisze:

    > Obawiam sie, ze nie masz racji, zajezdzilem dwie takie opony z tylu w
    > Buzie i _ani_ razu mnie ta opona nie rozczarowala
    > Wyjazd do Maroka (10kkm) na innej oponie bylby po prostu niemozliwy.
    > Do Portugalii (8kkm) to samo

    A mi w Polsce latała na niej dupa.
    O!

    Fakt ze po austriackim hajłeju jechala w jebutnym deszczu rowne 150 az
    po same Wlochy i bylo git.

    Za to na tymze hajleju spotkalem z lekka zdefasonowane BMW jednego
    odwaznego Wlocha co sobie X100 zalozyl obie i w gorach mu nie wydalo.

    Poza tym co gosc ktoremu snieg i mroz nie przeszkadza zeby jezdzic moto
    z Łodzi do Wawy moze wiedziec o problemach w ogarnianiu przyczepnosci
    przez normalnych ludzi?
    ;-)

    KJ