  • Data: 2011-06-03 12:52:22
    Temat: Re: Opony przód/tył różnych producentów.Można?
    Od: Michał V-R <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-06-03 10:20, de Fresz pisze:

    > No sprawdzałem. Ale może miałem szczęście, może deszcz był za mały, może
    > nie wiedziałem na co zwracać uwagę, a może poszli do lasu.

    Ja mam rozne kapcie, przod/ tyl, z tylu michal power race, z przodu
    mezeler, kasa nie pozwolila, by wymienic oba kapcie na raz. Ale latajac
    po glebokich winklach, do zamkniecia tylnej opony zostaje mi ok 2cm, a
    przod zamykam bez problemu, az rantu juz nie ma. Wiec lepiej miec
    podobne kapcie, bo to pachnie gleba.(choc, jak wszyscy wiedza tyl zamyka
    sie latwiej)

    Michal V-R
    gg 9409047
    żyje sie raz, pozniej sie tylko straszy