  • 1. Data: 2010-01-09 08:51:07
    Temat: Re: Opony letnie: Dębica Furio czy Barum Bravuris
    Od: "kml" <A...@g...lp>

    Użytkownik "Auto" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:hkgp10$9l4$1@atlantis.news.neostrada.pl...
    > obie mogę mieć w rozmiarze 195/50/15 w cenie 150zl/szt
    >
    > lub inne propozycje maks. 800zł komplet

    Rzuć okiem na oferty Uniroyala seria Rallye.

    --
    pozdrawiam
    kml

  • 2. Data: 2010-01-09 17:24:01
    Od: "kml" <A...@g...lp>

    > A nie kto inny jak sama Dębica pokazuje że można zrobić oponę bardzo dobrą
    > i nie drogą (Frigo Directional), która to opona wymiata na ośnieżonych
    > trasach i pozwala uzyskiwać czasy które nie odstają zbytnio nawet od
    > jeżdżących na drogowych oponach z kolcami.

    True, true. Kupiłem w tym roku tę oponę tyle, że wersja 2 i jestem bardzo,
    ale to bardzo pozytywnie zaskoczony tymi oponami. Bardzo dobrze sobie radzą
    w zimę górską i miejską.

    --
    pozdrawiam
    kml

  • 3. Data: 2010-02-05 10:37:05
    Temat: Opony letnie: Dębica Furio czy Barum Bravuris
    Od: "Auto" <m...@w...pl>

    Witam
    Potrzebuję kupić ekonomiczne ogumienie letnie do auta użytkowanego wyłącznie
    w mieście: przebiegi rzędu 600km miesięcznie, jazda po równych drogach z
    małymi prędkościami

    Co lepsze:
    -Dębica Furio
    -Barum Bravuris

    4837 (20100205) __________

  • 4. Data: 2010-02-05 10:48:37
    Od: krzysiek82 <k...@p...pl>

    Proponuje Duro DP3000 fajna opona i za taką kasę jak piszesz można ją
    mieć. Ja polecam to tańszy odpowiednik toyo pxt1r

    --
    krzysiek82

  • 5. Data: 2010-02-05 10:50:52
    Od: "Lewis" <lewisa@[tnij]poczta.onet.pl>

> [...]
    > -Dębica Furio
    > -Barum Bravuris
    > obie mogę mieć w rozmiarze 195/50/15 w cenie 150zl/szt

    Kleber dynaxer HP2 nie wiem czy jeszcze da się kupić ale oponki całkiem w
    porządku, za 185/65/14 płąciłem OIDP ze 160-170zł za sztuke z założeniem..

    > __________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy
    > sygnatur wirusow 4837 (20100205) __________
    > Wiadomosc zostala sprawdzona przez program ESET NOD32 Antivirus.

    Ogarnij się, usunięcie tego spamu to naprawde nic trudnego...

    Lewis
    Hornet PC 41 na sprzedaż
    Audi A6 C4, 2,8 V6 ACK 142kW
    dB Race: 145,5 dB ;)

  • 6. Data: 2010-02-05 12:07:29
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Auto wydusił z siebie te słowy:

> [...]
    > -Dębica Furio
    > -Barum Bravuris
    >
    > obie mogę mieć w rozmiarze 195/50/15 w cenie 150zl/szt

    ja kupowałem Bravirusy (215/60R15) za 141 zł (trzyletnie).
    Jeździlem na nich Omegą 3,0 (204KM) i nie moge powiedzieć złego słowa,
    zwlaszcza, ze w dzisiejszych czasach taki rozmiar uważa sie za prawie
    terenowy ;) (a ja lubie wysokie opony)

    --
    Kuba (aka cita) gg:1461968 www.cita.pl
    Dwie ogony - Myszka (2005r) i Irma (2006r)

  • 7. Data: 2010-02-05 12:16:15
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 5 Feb 2010 10:37:05 +0100, Auto wrote:
    >Co lepsze:
    >-Dębica Furio
    >-Barum Bravuris

    10 lat temu Furio bym polecil. A na Barumy postawilem szlaban.
    Moglo sie zmienic.

    Dayton robil tez calkiem niezle opony.

    J.

  • 8. Data: 2010-02-05 12:59:06
    Od: "drill" <d...@g...pl>

    > -Barum Bravuris
    >
    > obie mogę mieć w rozmiarze 195/50/15 w cenie 150zl/szt

    dobre oponki za male pieniadze...
    przy wiekszych predkosciach wzglednie glosne ale poza tym jest ok...
    sztywne, maja namiastke ochronnego kolnierza z boku...
    mam dokladnie taki rozmiar jak planujesz kupic...

    pzdr

  • 9. Data: 2010-02-05 21:02:45
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Auto pisze:
> [...]
    > w mieście: przebiegi rzędu 600km miesięcznie, jazda po równych drogach z

    O ile Frigo są bardzo dobre na śnieg, Navigatory to nawet przyzwoite
    szutrówki, to za Furio Dębica powinna przepraszać...

  • 10. Data: 2010-02-05 21:06:33
    Od: "J_K_K" <j...@i...fm>

    > O ile Frigo są bardzo dobre na śnieg, Navigatory to nawet przyzwoite
    > szutrówki, to za Furio Dębica powinna przepraszać...

    Jak to potomek Vivo, to pewnie tak ;-)

    Pzdr

    JKK