  • 1. Data: 2010-02-04 22:01:30
    Temat: którędy do Pragi?
    Od: "Adam" <adamus1272[nospam}@tlen.pl>

    witam,
    wybieram sie w przyszłym tygodniu do pragi z częstochowy i nie wiem jak
    jechać.
    Dla mnie najbardziej naturalna jest droga przez Cieszyn Brno ale znajomy
    forsuje Zgorzelec i przez Niemcy.
    Podrzućcie coś biorąc pod uwagę że może trochę śnieżyć.

    Adam

  • 2. Data: 2010-02-04 22:14:44
    Temat: Re: którędy do Pragi?
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Adam pisze:
> [...]
    > forsuje Zgorzelec i przez Niemcy.
    > Podrzućcie coś biorąc pod uwagę że może trochę śnieżyć.

    IMO zależy od ilości śniegu i prognoz.

    Jeżeli będą trudne warunki i czujesz się na siłach, to omijałbym
    autostradę, bo raz że i tak nie da się pędzić, a dwa że na autostradzie
    jak się coś stanie to jesteś 5h w plecy.
    Jak coś się stanie na drodze standardu krajowej, to mając mapę/nawigacje
    bez problemu zawrócisz, cofniesz się kawałek i nadkładając 10km drogi
    objedziesz zator.

    A jak ostro sypie to co i rusz coś stoi. Warto mieć też CB.

    Droga przez Niemcy to bardzo dużo autostrady i w dobrych warunkach
    dojedziesz znacznie szybciej, zwłaszcza jak przyciśniesz.
    Pomimo że to 200km więcej Google Maps mówią że trasa dużo szybsza.

  • 3. Data: 2010-02-04 22:51:23
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 4 Feb 2010 22:01:30, "Adam" adamus1272[nospam}@tlen.pl> :
    >wybieram sie w przyszłym tygodniu do pragi z częstochowy i nie wiem jak
    >jechać.
    >Dla mnie najbardziej naturalna jest droga przez Cieszyn Brno ale znajomy
    >forsuje Zgorzelec i przez Niemcy.

    Nie jest to moze takie glupie.

    >Podrzućcie coś biorąc pod uwagę że może trochę śnieżyć.

    To raczej odradzalbym przez Jakuszyce, choc tam tylko kilkanascie km
    grozne, a dalej juz autostrada.

    Przez Lubawke bedzie przejezdnie, ale to ci nie po drodze :-)
    Przez Kudowe tez bedzie dobrze, ale do Klodzka mozesz nie dojechac :-)

    A nie lepiej przez Ostrawe ?

    Spojrz na prognoze, w kamerki - lopata do bagaznika i jazda :-)

    J.

  • 4. Data: 2010-02-05 08:41:12
    Od: Usrobo <u...@o...pl>

    Adam pisze:
> [...]
    > forsuje Zgorzelec i przez Niemcy.
    > Podrzućcie coś biorąc pod uwagę że może trochę śnieżyć.

    a ja powiem inaczej
    jedziesz do katowic potem wskakujesz na a4 z a4 na a1 az do rybnika z
    Rybnika do Chałupek drogą krajową
    z Chalupek jest elegancka autostrada do samej Pragi

    michal

  • 5. Data: 2010-02-05 09:07:43
    Od: Pan Piskorz <p...@b...pl>

    > jedziesz do katowic potem wskakujesz na a4 z a4 na a1 az do rybnika z
    > Rybnika do Chałupek drogą krajową
    > z Chalupek jest elegancka autostrada do samej Pragi

    albo prościej jeszcze:
    - z Katowic wiślanką do Żor,
    - stamtąd do Wodzisławia Śląskiego,
    - dalej do Chałupek drogą już wyżej wymienioną,
    - autostradą
    P.

  • 6. Data: 2010-02-05 09:15:24
    Od: Usrobo <u...@o...pl>

    Pan Piskorz pisze:

> [...]
    > - z Katowic wiślanką do Żor,
    > - stamtąd do Wodzisławia Śląskiego,
    > - dalej do Chałupek drogą już wyżej wymienioną,

    prościej ;)
    ale ja chciałem mu zaproponować przejazd nówką A1 i największym węzłem
    autostratowym w europie heheheh

    michal

  • 7. Data: 2010-02-05 09:36:36
    Od: Pan Piskorz <p...@b...pl>

    > ale ja chciałem mu zaproponować przejazd nówką A1 i największym węzłem
    > autostratowym w europie heheheh

    a ja przez Marklowice,
    wieś, gdzie zwijają asfalt na wieczór ;-)
    P.

  • 8. Data: 2010-02-05 09:39:00
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 05 Feb 2010 09:15:24 +0100, Usrobo wrote:
    >prościej ;)
    >ale ja chciałem mu zaproponować przejazd nówką A1 i największym węzłem
    >autostratowym w europie heheheh

    On chyba jeszcze nie w pelni gotowy, ale zeby w pelni go docenic, to
    trzeba tam chyba zawracanie poczwiczyc :-)

    J.

  • 9. Data: 2010-02-05 09:42:48
    Od: "Adam" <adamus1272[nospam}@tlen.pl>

    Użytkownik "Usrobo" <u...@o...pl> napisał w wiadomości

    > a ja powiem inaczej
    > jedziesz do katowic potem wskakujesz na a4 z a4 na a1 az do rybnika z
    > Rybnika do Chałupek drogą krajową
    > z Chalupek jest elegancka autostrada do samej Pragi

    Ta autostrada jest już ciągła bo patrzę na mapy i widzę jakieś dziury w
    przebiegu?

    Adam

  • 10. Data: 2010-02-05 09:52:08
    Od: "Adam" <adamus1272[nospam}@tlen.pl>

    > A jak ostro sypie to co i rusz coś stoi. Warto mieć też CB.

    na jakich kanałach w Czechach się pracuje?

    Adam