  • 21. Data: 2010-02-06 22:19:27
    Temat: Re: Opony letnie: Dębica Furio czy Barum Bravuris
    Od: "Szymon Machel" <s...@O...pl>

    Użytkownik "Bet" <h...@b...poczta.onet.pl> napisał w
    wiadomości

    > Fulda Ecocontrol.
    >
    > --
    > Bet

    Miałem Bravuriusy 195/65/15, 205/65/15. Na tylnym napędzie. Nie są złe,
    ale...
    Zmieniając samochód wybrałem Fuldę (Carat Progresso 205/55/16), przedni
    napęd
    i jestem zadowolony.
    Dębia na lato? Raczej nie.

    Szymon

  • 22. Data: 2010-02-07 09:22:59
    Od: "J_K_K" <j...@i...fm>

    Użytkownik "Szymon Machel" <s...@O...pl> napisał w wiadomości

    > Zmieniając samochód wybrałem Fuldę (Carat Progresso 205/55/16), przedni
    > napęd
    > i jestem zadowolony.
    > Dębia na lato? Raczej nie.

    Ale wiesz, że Fuldę robią w Dębicy ;-) ?

    Pzdr

    JKK

  • 23. Data: 2010-02-07 17:33:12
    Od: "Szymon Machel" <s...@O...pl>

    Użytkownik "J_K_K" <j...@i...fm> napisał w wiadomości

    > Ale wiesz, że Fuldę robią w Dębicy ;-) ?

    Mówiąc Dębica miałem na myśli Furio, nie każdą Dębicę.
    Co do tego gdzie robią Fuldę, którą założyłem, jutro sprawdzę
    ale wydaje mi się, że gdzieś po za Polską.

    Szymon