  • 11. Data: 2009-03-24 10:10:19
    Temat: Re: Opony do draga
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    Użytkownik "vandorf" napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Jasio" napisał w wiadomości

    > a sięgniesz ??

    http://poradnia.pwn.pl/lista.php?id=9970

    Tym samym pokazałeś, że są też głupie pytania.
    CBDU

    --
    Jasio
    vfr vx etz

  • 12. Data: 2009-03-24 10:13:23
    Temat: Re: Opony do draga [OT]
    Od: "Kefir" <k...@r...pl>

    Elou!
    "Jasio" <b...@g...pl> wrote in message

    > Użytkownik "Maverick" <art6@[usun]wp.pl> napisał w wiadomości

    Koledzy mieli na mysli fakt zaistnienia pytania nie licujacego nijak z
    nickiem "Maverick". Coraz rzadziej jednak ludzie bawia sie w opisowe
    wyluszczanie swych watpliwosci. Latwiej napisac "durne". Nic osobistego
    jednak w tym nie ma, jest za to dobra proba odpornosci dla "nowego" ;)

    > A czy jak stanę na torach, a rękoma złapię za trakcję to pojadę jak
    > tramwaj?

    Byle nie za szerokie tory jak na pierwsze. Dzieki za gazetke - dotarla
    wczoraj. Zdaje sie ze wykreowales we mnie nowa potrzebe. Ciekawe co na to
    Empik.

    --
    Pozdrawiam, Artu / Kef & ST 955 & Fun Factory XT660X
    To nie forum scigacza lecz grupa dyskusyjna pl.rec.motocykle.

  • 13. Data: 2009-03-24 10:18:31
    Od: Kuczu <p...@j...pl>

    hint: www.custompainting.pl. To jest Pan Maverick :)

    --
    Kuczu
    LOUD PIPES SAVE LIVES !!

  • 14. Data: 2009-03-24 10:48:50
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    Użytkownik "Kefir" napisał w wiadomości news:gqabo4$89o$1@news3.onet...

    > Byle nie za szerokie tory jak na pierwsze. Dzieki za gazetke - dotarla
    > wczoraj. Zdaje sie ze wykreowales we mnie nowa potrzebe. Ciekawe co na to
    > Empik.

    Empik, podobno nic nie powie - tak tutaj pisano. Empiku podobno od wielkiego
    dzwonu można to dostać. Maciek, posiadacz Daytony, pisał.

    A co do gazety, największe plusy:
    -sekcja reklamowa wydzielona, co bardzo ułatwia zarówno czytanie, jak i
    szukanie ofert, jeśli poszukujesz czegoś konkretnego
    -mnogość testów i ich straszliwą obiektywność
    -rzetelność i niezawisłość od jednego czy drugiego importera czy
    dystrybutora
    -stawianie czytelnika na pierwszym miejscu

    Opadły mi łuski z oczu i zrozumiałem jakimi namiastkami karmi się brać
    motocyklową w PL. Biorąc pod uwagę stosunek cena/jakość - kompletne dno.

    Tak samo MCN - niby to samo co w necie, ale jednak _znacznie_ więcej.
    No i laptopa nie zrolujesz tak łatwo (:

    I chyba mi się kodowanie nie zgadzało za bardzo, skoro tak cytowanie nie
    idzie.
    Zgadza się teraz?

    --
    Jasio
    vfr vx etz

  • 15. Data: 2009-03-24 10:59:09
    Od: "vandorf" <v...@n...pl>

    Użytkownik "Jasio" <b...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "vandorf" napisał w wiadomości

    > http://poradnia.pwn.pl/lista.php?id=9970
    >
    > Tym samym pokazałeś, że są też głupie pytania.
    > CBDU

    to akurat nie pytał Maverick
    ja akurat wiem, ze są głupie pytania bo mam czarny pas w zadawaniu takowych
    :)
    pozdrawiam
    vandorf

  • 16. Data: 2009-03-24 21:53:17
    Od: "bluespider" <b...@o...pl>

    Witam, dobrymi oponami cieszy się firma avon, poszukaj w necie, chłopaki
    polecają. fajna , miękka i się szybko nie ściera.