  • Data: 2010-06-22 09:45:21
    Temat: Re: Opony do Focusa
    Od: Rychu <r...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-06-22 09:36, Rychu pisze:
    >Nie wiem do jakiego
    > auta chcesz je wkładać dlatego nie wiem co polecić.

    Sam sobie zripostuję, po co czytać temat. ;) Fakt. Focus.

    Myślę, że jeżeli to żaden ST lub RS, to śmiało możesz włożyć
    do niego podobne Barumy lub Sawy, a za jakiś czas napisać
    opinię na ich temat.

    Trzeba pamiętać, że jakiekolwiek opiniowanie opon jest bardzo
    trudne. Piszemy zwykle, że są dobre, ale nie wiemy jak by się
    spisały inne. Wiadomo też, że nie zawsze jakość idzie z ceną.

    Pamiętam, że na letnich Barumach jeździły firmowe Vectry i spisywały
    się bardzo dobrze. Raz miałem tylko przygodę w DC na "zakrętach"
    na trasie Toruńskiej, jak akurat jakieś roboty były i wylało im się
    błoto na jezdnie. Wtedy tył się lekko odkleił.

    Jeżeli chodzi o te z wyższej półki, to 130i jeździło na jakiś
    runflatach Pirelli. To na co pozwalały te opony w połączeniu
    z zawieszeniem, układem kierowniczym i napędem na tył było niesamowite.
    Jednak jedna taka opona kosztuje więcej niż komplet+zapas ww.

    --
    Pozdr