  • Data: 2010-06-22 09:36:37
    Temat: Re: Opony do Focusa
    Od: Rychu <r...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-06-21 15:20, CeSaR pisze:

    > Stary, ja ci nie odpowiem, mam doświadczenie z Dębicą Furio, którą miałem w
    > 2 samochodach i sobie b. chwaliłem. Odpowiadałem koledze, który w
    > uogólnieniu wypowiadał się o Dębicach jako takich.
    > A czy Dębica Presto+ jest OK czy nie to juz musisz pogooglać trochę.

    Również mam doświadczenie z Furio (2 lata w Mazdzie 626), oraz z Frigo
    (to samo auto). Oba te modele określę jednym słowem: porażka! O jeździe
    na suchym się nie wypowiadam, bo i na bieżnikowanych Chinesach za 20 zł
    się pojedzie. W lato, leciutko popadało i ledwo się trzymały asfaltu.
    Popadało mocniej, to na większych kałużach jechało się jak po lodzie.
    Frigo w zimę to się nadawało, ale tylko do miasta. Nie wiem do jakiego
    auta chcesz je wkładać dlatego nie wiem co polecić. Teraz firmowa Panda
    VAN przejeździła zimę na nowych Barumach Polarisach i zaczęła teraz
    jeździć na słowackich Sawach (nie pamiętam modelu). Przebieg jakieś
    10kkm po mieście i 8kkm na trasach W-wa, Gdańsk, Kraków, Poznań,
    Wrocław, itp. W najgorsze śniegi i ulewy nie było z ww. oponami
    najmniejszych problemów. Jednak gdybym miał je założyć do czegoś
    za więcej niż 20 kzł, to jeszcze bym to przemyślał.

    Podsumowując. Zdecydowanie odradzam Dębice Furio i Frigo.

    --
    Pozdr