-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!.P
OSTED!not-for-mail
From: Shrek <...@w...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Opony całoroczne
Date: Tue, 27 Oct 2015 19:48:22 +0100
Organization: ATMAN - ATM S.A.
Lines: 69
Message-ID: <n0ogth$c6p$1@node1.news.atman.pl>
References: <562cea10$0$8381$65785112@news.neostrada.pl>
<n0iqkc$na1$1@node2.news.atman.pl>
<562cf5c7$0$637$65785112@news.neostrada.pl>
<n0itf7$eku$1@node1.news.atman.pl>
<562d04c6$0$651$65785112@news.neostrada.pl>
<n0j0vd$if1$1@node1.news.atman.pl>
<6...@4...net>
<n0j4dm$m0k$1@node1.news.atman.pl>
<b2b4kqrw0unr$.vebtwi6d6jdz.dlg@40tude.net>
<n0j65j$30g$1@node2.news.atman.pl>
<t2a4nr2cxta5.1fol8o035279a$.dlg@40tude.net>
<n0jcr6$9k4$1@node2.news.atman.pl>
<kseunckpo745$.1400vyuccgbxp$.dlg@40tude.net>
<n0jhaf$ea1$1@node2.news.atman.pl>
<1tv0pnyfiziqu$.1mo811073ol7g.dlg@40tude.net>
<n0kdbl$85b$1@node2.news.atman.pl>
<562dec12$0$8386$65785112@news.neostrada.pl>
<n0lmst$dhn$1@node1.news.atman.pl>
<ykgni19u56yc$.bs0sejdnosxk$.dlg@40tude.net>
<n0oc5k$ajb$1@node2.news.atman.pl>
<i...@4...net>
NNTP-Posting-Host: 83.142.198.226
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node1.news.atman.pl 1445971697 12505 83.142.198.226 (27 Oct 2015 18:48:17
GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Tue, 27 Oct 2015 18:48:17 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:38.0) Gecko/20100101
Thunderbird/38.2.0
In-Reply-To: <i...@4...net>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2571128
[ ukryj nagłówki ]On 27.10.2015 19:39, J.F. wrote:
> Az tak bardzo dramatycznie to nie - klasy D nie ma (dla osobowych),
> wiec miedzy C a E moze byc jakis drobny ulamek roznicy - choc
> wykluczyc wiekszej nie mozna. Tylko dwa rozmiary maja F - i to te
> wezsze.
Coś mi się wydaje, że jak mają od F do C, to to C raczej z dolnej półki
niż wyższej. Podobnie jak to że i Navi i Vredki mają C nie znaczy, że są
takie same na mokrym. No i o Vredkach raczej mało opinni że są do bani
spotkasz, a o Navi jednak tak pół na pół. Dodatkowo sam porównywałem (co
prawda w różnych samochodach) i różnica była... delikatnie mówiąc w
późno jesiennym deszczu znaczana.
> I to jest N2 - Navigator bez numerka ma wszedzie E.
To raczej nie jest powód do dumy:)
> Co ciekawe - sa dwie opony 165/65/r14 z rozna klasa
> http://www.debica.com.pl/opony/_21
>
> czyzby poprawili sie ?
Pewnie podobnie jak VW w wynikach czystości spalin;)
>> No i że o Navigatorach znajdziesz mniej więcej połowę opinii, że na mokrym to
>> dupa:)
>
> Jakbym nie mial, to moze i bym uwierzyl, ale ze mam, to takie opinie
> mam w d* :-)
>
> P.S. jakis obiektywny test ... ale jaki ?
Taki syntetyczny - czyli choćby te literki. Da się podrasować i z
pewnością idealny to on nie jest, ale skoro Navi bujają się od C do F...
>>> Vredestein bardziej oszczedne - to moze sie zwroci nadwyzka :-)
>> Nic się nie zwróci - nie ma widocznej różnicy.
>
> Skoro zmierzyli, to widac jest mierzalna. Zauwazalna byc nie musi, ale
> przez te kilkadziesiat kkm moze sie uzbierac ta stowka ...
No może. Ale na to nie liczę.
>>>> Tak jak pisałem - bliżej 4 dyszek.
>>> No to co - 4 dyszki bedzies sepil na bezpieczna jazde ? :-)
>> Przecież ja nie sępie. Kupiłem takie jakie mnie zadowalają i mają
>> całkiem dobre wyniki (oraz subkiektywne oceny użytkowników, w tym moją)
>> i polecam innym. Brat sępił na Navi i nie poleca, zwłaszcza jak sobie
>> porównał z moim autem. Ty za to proponujesz mnie namówić na coś IMHO
>> gorszego i żebym dołożył zamiast 1 to 4 dyszki. Jak już napisałem dla
>> mnie opony całoroczne są lepsze od zimówek (i dla większości ludzi
>> zapewne również). Zwłaszcza, że zim już nie ma i masz najpierw okresy
>> przejściowe, gdzie diabli wiedzą czy na letnich czy zimowych kapciach
>> jeździć,
>
> No akurat przez ostatnich pare lat bylo sporo prawdziwych zim we
> Wroclawiu.
A ile dni razem śnieg na ulicach leżał?
> A jeszcze mozna lubic sporty zimowe i jezdzic tam gdzie
> sniezno i stromo :-)
To wtedy napewno warto zainwestować w coś lepszego niż budżetowe Navi;)
Shrek.
Następne wpisy z tego wątku
- 28.10.15 11:27 r...@k...pl
- 28.10.15 13:59 J.F.
- 28.10.15 14:26 r...@k...pl
- 28.10.15 16:03 J.F.
- 28.10.15 16:21 r...@k...pl
- 28.10.15 19:10 Shrek
- 28.10.15 20:48 J.F.
- 03.11.15 22:17 PlaMa
- 03.11.15 22:28 Shrek
- 04.11.15 08:22 P.B.
- 04.11.15 10:43 ddddddddd
Najnowsze wątki z tej grupy
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
- nie wyrzucaj starych opon
- znów elektryk:P
- "Ręczny" a przegląd.
- Akwarium w aucie
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
Najnowsze wątki
- 2024-12-20 Precedensy politycznie motywowanego nie wydawania w UE
- 2024-12-20 Obrońcy
- 2024-12-20 Obrońcy
- 2024-12-20 Obrońcy
- 2024-12-20 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-20 czyste powietrze
- 2024-12-20 Katowice => Analyst in the Trade Development department (experience wi
- 2024-12-20 Opole => Inżynier Serwisu Sprzętu Medycznego <=
- 2024-12-20 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-20 Rzeszów => International Freight Forwarder <=
- 2024-12-20 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2024-12-20 Ekstradycja
- 2024-12-20 Mikroskop 3D
- 2024-12-20 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-20 Warszawa => Analityk w dziale Trade Development (doświadczenie z Powe