    From: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Opony całoroczne
    Date: Sun, 25 Oct 2015 22:00:29 +0000 (UTC)

    Użytkownik PlaMa m...@w...pel ...

    > Podzielicie się swoimi opiniami na temat opon całorocznych?
    >
    > Mały background - chciałem kupić komplet opon zimowych (Uniroyal MS
    > Plus 77) do mojego aktualnego kompletu letnich (Continental
    > Contiecocontact 3 ze stycznia 2014r.). Niestety przy okazji naprawy
    > opony, wulkanizator przekazał mi złą wiadomość - opony pojeżdżą może
    > jeszcze ze sezon.
    >
    > To trochę wszystko zmienia, jak kupię teraz Uniroyale na zimę to za
    > rok będę się bujał z letnimi, co może być lekko za ciężkie dla mojego
    > portfela.

> [...]
    Skoro jezdzisz tak duzo ze masz opony na 2 sezony to ja bym sie nie
    zastanawiał i jednak osobno lato osobno zima.
    Bo zakładam, ze te km robisz jednak równiez poza miastem...?
    No chyba, ze to wszystko w miescie i masz noge ciezką, lubisz ruszac z
    piskiem opon etc.

    Całoroczne sa całkiem ok, ale zawsze beda troche gorsze zima, byc moze
    równiez troche szybciej zuzywajace sie latem.