  • Data: 2019-02-06 08:45:42
    Temat: Re: Opony Kormoran Snow
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 6 lutego 2019 00:59:55 UTC+1 użytkownik Budzik napisał:

    > Załózmy ze nawet w tej kolumnie auta utrzymuja minimalna bezpieczna
    > odległosc. Wyprzedzasz, nabierasz predkosci, widzisz cos z naprzeciwka i
    > wjezdzasz w luke. Musisz hamowac, nie ma siły. ten z tyłu nie wie czy
    > jestes dobrym driverem i dokleisz sie do tego z przodu czy zahamujesz
    > przesadnie mocno. Wiec tez hamuje. Wiec ci z tyłu tez hamują. Ty zyskałes
    > 50metrów a cała kolumna wyhamowała o 20 km/h bo kazdy troche przyhamował.
    > Bardzo czesto tak to wyglada.

    Bardzo trafnie to opisałeś
    I niestety przez taki styl jazdy zapierdalacze nic na czasie realnie nie zyskują a ci
    jadący normalnie/płynnie tracą bo wszyscy muszą zwolnic.
    Miałem to "szczęście" że w piątek, poniedziałek i wtorek musiałem obwodnicą
    trójmiejską się przemieszczać i to w godzinach porannego szczytu jechałem a
    popołudniowego szczytu wracałem. A ze od kilku tygodniu tu dyskutujemy na temat
    płynności ruchu to sobie poobserwowałem ze zwiększoną uwagą. I niestety jest jak
    piszesz wyżej. Praktycznie wszystkie spowolnienia są spowodowane przez to że komuś
    się bardzo spieszyło.
    A w trójmieście taki zapierdalacz zapierdalając nie ma szans zyskać więcej jak 5
    minut a może i faktycznie traci jeszcze na czasie bo spowalnia pozostałych