    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Subject: Re: Opony Kormoran Snow
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    <q32m5i$sn5$1@node2.news.atman.pl>
    <1eg4ny87kxxi3.1a125vtz75xb1$.dlg@40tude.net>
    <q37cet$7i1$1@node2.news.atman.pl>
    Date: Sun, 3 Feb 2019 19:57:50 +0100

    Dnia Sun, 3 Feb 2019 19:38:17 +0100, Marek S napisał(a):

    > Wiesz doskonale o tym, że w PL nie ma czegoś takiego jak bezpieczny
    > odstęp. Jeśli zrobisz większy, to ktoś go zaraz wypełni. Znów zrobisz,
    > to znów wypełni - odstęp będzie więc constans, niezależnie ile potrzebujesz.

    Bedziesz jechal wolniej, wiec podwojnie bezpieczniej :-P

    > Ok, już mnie na 200% przekonałeś, że zimą należy jeździć wyłącznie na
    > najtańszych, łysych, letnich oponach.

    Nie, ale pisales cos o czolowce ... i co - dobre opony pomoga ?

    Trzeba miec szczescie i na wariata nie trafic :-)
    A pieniadze ... wydac na ubezpieczenie i kamere :-)
    Albo odlozyc ... przydadza sie na adwokata :-(

    > Jak dobrze poszukać po
    > śmietnikach, to za darmo takowe skompletujesz. Bez sensu ludzie kupują
    > opony :-D

    Swego czasu kupowalem uzywane.
    Na zasadzie - ze skoro nie wie co jest dobre, to po co przeplacac.
    Ale sierra jakos szybko zuzywala uzywki ...

    J.