  • 41. Data: 2010-02-19 00:53:17
    Temat: Re: Oponki letnie....
    Od: "Lukasz" <z...@b...net.pl>

    Użytkownik "Filip KK" <n...@n...pl> napisał w wiadomości
    news:hljdnf$v4r$1@news.task.gda.pl...
    > Jeszcze dopisz, jaki masz napęd ;) Żartuję.
    > Pirelli to najgorsze opony, nie polecam nikomu, kto chce żyć.
    > Jeśli chodzi o opony na lato, polecam Michelin.

    moje letnie trzymaja sie rzekl bym idealnie, zarowno na suchym jak i mokrym,
    wiec poki co sie z toba nie zgadzam (bo uzywalem ich tylko 4 miesiace wiec
    zrobilem ponizej 20kkm, nie wiem dokladnie ile, moze nawet kolo 10kkm)

    --
    "Spieszmy sie kupowac samochody z kratka - tak szybko odchodza
    Zostaną po nich kraty i VAT do zaplaty"

  • 42. Data: 2010-02-19 02:17:13
    Od: Filip KK <n...@n...pl>

    W dniu 2010-02-18 21:56, Czarek Daniluk pisze:

    > Te pomimo wszystkiego sprawnego wyząbkowały się że hej, poczytaj opinie
    > w necie o Firestone FHZS80.

    Po co mam czytać o tych śmietnikach?!
    TO najtańsza guma, słaba mieszanka, plastikowa guma. Wsadzają je prawie
    do każdej Renufki.

  • 43. Data: 2010-02-19 11:24:30
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 19 Feb 2010 02:17:13 +0100, Filip KK wrote:

    >Po co mam czytać o tych śmietnikach?!
    >TO najtańsza guma, słaba mieszanka, plastikowa guma. Wsadzają je prawie
    >do każdej Renufki.

    Renaultowi chyba nie zalezy na utracie marki i kosztach serwisu, jesli
    to sprawa kilku euro.

    J.

  • 44. Data: 2010-02-19 12:32:16
    Od: "Bartek" <N...@p...fm>

    sUżytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Renaultowi chyba nie zalezy na utracie marki i kosztach serwisu, jesli
    > to sprawa kilku euro.

    Jarek,
    :)
    że też masz siłe i ochote....;)

    --
    Pozdrawiam, Bartek
    [SG] DresVAGEN golf III oklejony, zagazowany;)

  • 45. Data: 2010-02-19 14:57:50
    Od: "Maciek \"Sołtys\"" <s...@o...pl>

    W dniu 2010-02-17 22:14, perszing pisze:
    > Chyba niektorych rozczaruje, ale nie chce pytac czy juz zmieniac na
    > letnie :).
    >
    > Rozgladam sie za nowymi oponami letnimi (185/60 R14) do Opla Astry 1
    > (Sedan).

    Fulda Carat progresso
    mam w Hondzie 1.6 116KM w tym dokładnie rozmiarze. Dobrze trzymają i dobrze
    hamują. Wygrały test adac w tym rozmiarze.
    Polecam a z budżetem się zmieścisz spokojnie.

    --
    Maciek "Sołtys"
    Kraków

  • 46. Data: 2010-02-19 17:26:33
    Od: Czarek Daniluk <c...@u...com>

    W dniu 2010-02-19 12:32, Bartek pisze:

    > Jarek,
    > :)
    > że też masz siłe i ochote....;)

    Mi już się odechciewa :(

    Pozdrawiam !!

  • 47. Data: 2010-02-20 12:15:38
    Od: Adam 'Chloru' Drzewososki <k...@c...net>

    Dnia 18.02.2010 Krzysiek Kielczewski <k...@g...com> napisał/a:

    > Możesz wskazać opony *sporo* lepsze w tej kategorii cenowej i w tym
    > rozmiarze? Tylko daj jakieś wiarygodne uzasadnienie, bo te czołowego
    > miejsca w rankingu ADAC raczej za łapówkę nie dostały.

    W/g opony.com (185/60/14 - takie mialem):

    CeC3 - 193 PLN / sztuka
    Uniroyal RainExpert - 175 PLN / sztuka
    Dunlop SP Sport Fastresponse - 167 PLN / sztuka
    Swoje BF Goodrich Profiler 2 kupilem po jakies 135 PLN / sztuka (nie
    pamietam tylko sklepu internetowego w ktorym to bylo).

    Chloru *** D14A1 *** chloru at chloru net

  • 48. Data: 2010-02-20 13:10:04
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2010-02-20, Adam 'Chloru' Drzewososki <k...@c...net> wrote:

> [...]
    > Swoje BF Goodrich Profiler 2 kupilem po jakies 135 PLN / sztuka (nie
    > pamietam tylko sklepu internetowego w ktorym to bylo).

    Ceny podałeś. Teraz przekonaj, że są sporo lepsze.

    Krzysiek Kiełczewski

  • 49. Data: 2010-02-20 13:22:56
    Od: Adam 'Chloru' Drzewososki <k...@c...net>

    Dnia 20.02.2010 Krzysiek Kielczewski <k...@g...com> napisał/a:

    > Ceny podałeś. Teraz przekonaj, że są sporo lepsze.

    Wystarczy mi, ze jezdzilem na CeC3 i BFG Profiler 2 w tym samym aucie.

    Chloru *XU10J4RS ;-)* chloru at chloru net

  • 50. Data: 2010-02-20 14:35:00
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2010-02-20, Adam 'Chloru' Drzewososki <k...@c...net> wrote:

    > Wystarczy mi, ze jezdzilem na CeC3 i BFG Profiler 2 w tym samym aucie.

    No z taką siłą argmentów to się mierzył nie będę...
    EOT.

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski