  • 31. Data: 2010-02-18 14:57:46
    Temat: Re: Oponki letnie....
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "Inead" <a...@g...pl> wrote in message
    news:hlitlr$t9c$1@inews.gazeta.pl...

    > Święte słowa, dlatego kupiłem tanie zimówki z allegro firmy Respa
    > (bieznikowane) i jestem z nich bardzo zadowolony-auto Corolla E12. Na lato
    > też kupie tej firmy. Kupowanie jakichś Nokianów czy Sotto zero za kupę
    > pieniędzy do auta kompaktowego to masturbacja.

    Jesli chociaz raz w ciagu calego zycia uda ci sie wyjsc calo z poslizgu/psa
    na drodze/czegokolwiek innego, to warto bylo jednak sie masturbowac.

    Nawet toczydlem ludzie czasem w trasie 120 jada na wakacje.

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 32. Data: 2010-02-18 15:25:06
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Michał" <m...@w...o2.pl> napisał w
    > Polecam Kormorany Impulsery. Cena atrakcyjna, zużywają się wolno,
    > są dość ciche, jak kupisz u gumiarza to raczej nie trafisz na
    > sztuki mające problem z wyważeniem. Na suchym dają radę, ogólnie
    > są twarde, na mokrym trzeba uważać, ale mówimy o kapciach do
    > starego strucla...

    Ale po ch* polecac takie przy ktorych trzeba uwazac ?

    Tak wlasnie zapamietalem Impulsery - na mokrym niezbyt, na sniegu
    wcale [opona letnia, wiec niby ma prawo] .. i drugi raz ich nie
    kupie :-)

    J.

  • 33. Data: 2010-02-18 15:42:38
    Od: perszing <t...@j...moj.adres.email.pl>

    W dniu 2010-02-18 09:36, Gabriel'Varius' pisze:

    > Rowniez polecam w/w opony - obecnie jezdza juz grugi sezon w Twingo zony.

    A co sadzicie o takich: Uniroyal Rain Expert 185/60R14 82T ?

    --
    www.ogloszenia.krakow.pl

  • 34. Data: 2010-02-18 16:35:29
    Od: "Scyzoryk" <g...@i...pl>

    > I continental.

    ja bym tak nie generalizował. Miałem EcoContatct (pierwsze) i wspominam je
    jako bardzo przeciętne.

    Premium Contact wręcz przeciwnie, bardzo przyzwoite. Z michelin też, kiedyś
    miałem jakieś letnie (nie pamietam modelu) i były takie sobie, na tym samym
    samochodzie miałem zimowe Alpine i były rewelacja

    Chyba nie ma co pisac że ogólnie Continental czy Michelin bo każdej firmie
    trafiaja sie lepsze i gorsze modele.

    --
    Pozdr
    Scyzoryk

  • 35. Data: 2010-02-18 20:45:25
    Od: Adam 'Chloru' Drzewososki <k...@c...net>

    Dnia 18.02.2010 Krzysiek Kielczewski <k...@g...com> napisał/a:

    > Jak wybierałem opony do swojej Astry popatrzyłem co poleca ADAC, dość
    > losowo wybrałem z pierwszej trójki Continentale i od dwóch lat jestem
    > bardzo zadowolony. O ile dobrze pamiętam model nazywał się EcoContact 3,
    > ale nie jestem pewien. Na pewno znajdziesz w archiwum bo pisałem już o
    > nich. A, za komplet w rozmiarze R13 zapłaciłem 560pln.

    Po tej wypowiedzi można stwierdzic z cala pewnoscia tylko jedno. Nie
    miales kontaktu z dobra oponą ;)

    Chloru *** D14A1 *** chloru at chloru net

  • 36. Data: 2010-02-18 20:55:25
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2010-02-18, Adam 'Chloru' Drzewososki <k...@c...net> wrote:

    > Po tej wypowiedzi można stwierdzic z cala pewnoscia tylko jedno. Nie
    > miales kontaktu z dobra oponą ;)

    Uwzględniłeś samochód, planowane jego wykorzystywanie oraz cenę? Bo ja
    tak...

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski

  • 37. Data: 2010-02-18 20:58:13
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2010-02-18, Adam 'Chloru' Drzewososki <k...@c...net> wrote:

    > Po tej wypowiedzi można stwierdzic z cala pewnoscia tylko jedno. Nie
    > miales kontaktu z dobra oponą ;)

    Uwzględniłeś samochód, planowane jego wykorzystywanie oraz cenę? Bo ja
    tak. Do większego i szybszego samochodu, którym często jeżdżę w trasy (a
    mi w trasie samochód pali tyle co po mieście) planuję zakupić zupełnie
    co innego mimo zadowolenia z powyższych opon.

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski

  • 38. Data: 2010-02-18 21:43:30
    Od: Adam 'Chloru' Drzewososki <k...@c...net>

    > Uwzględniłeś samochód, planowane jego wykorzystywanie oraz cenę? Bo ja

    Cene czego ? Opon czy samochodu ? ;>

    > tak. Do większego i szybszego samochodu, którym często jeżdżę w trasy (a
    > mi w trasie samochód pali tyle co po mieście) planuję zakupić zupełnie
    > co innego mimo zadowolenia z powyższych opon.

    Tylko, ze w cenie CeC mozna kupic cos co zachowuje sie jak opona. Nie
    widze powodu dla ktorego mozna kupowac kiepski towar bo jest tani... a
    na polce obok stoi sporo lepszy i wcale nie drozszy.

    Chloru *** D14A1 *** chloru at chloru net

  • 39. Data: 2010-02-18 21:56:00
    Od: Czarek Daniluk <c...@u...com>

    W dniu 2010-02-18 14:02, Filip KK pisze:

    > A wiesz od czego ząbkują się opony?

    Te pomimo wszystkiego sprawnego wyząbkowały się że hej, poczytaj opinie
    w necie o Firestone FHZS80.

    Pozdrawiam !!

  • 40. Data: 2010-02-18 22:30:47
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2010-02-18, Adam 'Chloru' Drzewososki <k...@c...net> wrote:

    > Cene czego ? Opon czy samochodu ? ;>

    Opon. Albo opon i samochodu.

    > Tylko, ze w cenie CeC mozna kupic cos co zachowuje sie jak opona. Nie
    > widze powodu dla ktorego mozna kupowac kiepski towar bo jest tani... a
    > na polce obok stoi sporo lepszy i wcale nie drozszy.

    Możesz wskazać opony *sporo* lepsze w tej kategorii cenowej i w tym
    rozmiarze? Tylko daj jakieś wiarygodne uzasadnienie, bo te czołowego
    miejsca w rankingu ADAC raczej za łapówkę nie dostały.

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski

    PS: najtańsze nowe były w okolicach 360pln za komplet - naprawdę nie
    sugerowałem się ceną.