  • 51. Data: 2010-02-20 21:03:49
    Temat: Re: Oponki letnie....
    Od: MarcinJM <m...@i...pl>

    to pisze:

    > Pozytywy są mało warte, bo jak ktoś zmienia łyse opony na jakiekolwiek
    > nowe to będą relatywnie dobre. Po za tym Astra 1 to nie bolid i
    > zdecydowana większość jeździ tym autem spokojnie, wiec zbyt wiele o
    > oponach tak naprawdę nie może powiedzieć. Patrz przede wszystkim na
    > negatywy.

    Wiesz... lyse opony (w okolicy TWI) sa bardzo dobre na suche i
    wilgotne/lekko mokre.
    Wlasnie przesiadka z lysych na nowki moze wygenerowac negatywna opinie.
    Nowa opona "plywa" jakis czas, zanim sie nie ulozy (raczej dotrze). W
    sporcie stosuje sie szorstkowanie, zeby ten okres skrocic do minimum.

    MarcinJM

  • 52. Data: 2010-02-21 12:01:38
    Od: Grzegorz Prędki <"klark[USUN"@TO][malpa]transkomp.com>

> [...]
    > Nowa opona "plywa" jakis czas, zanim sie nie ulozy (raczej dotrze). W
    > sporcie stosuje sie szorstkowanie, zeby ten okres skrocic do minimum.

    Ale tylko pod warunkiem, ze ta lysa opona jest w miare nowa. Bardzo
    czesto, te zuzyte opony maja po kilka dobrych lat i sa tak twarde, ze
    kazda nowa guma bedzie od niej lepsza.