eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyOponeo wprowadza klientów w błąd › Re: Oponeo wprowadza klientów w błąd
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!wsisiz.edu.pl!plix.pl!newsfeed2.plix.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!
    news.internetia.pl!not-for-mail
    From: John Kołalsky <j...@k...invalid>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Oponeo wprowadza klientów w błąd
    Date: Fri, 3 Jan 2014 14:38:55 +0100
    Organization: Netia S.A.
    Lines: 85
    Message-ID: <la6fbn$965$1@mx1.internetia.pl>
    References: <la467b$6b4$1@mx1.internetia.pl>
    <3...@g...com>
    <la66l9$e1r$1@mx1.internetia.pl>
    <b...@g...com>
    NNTP-Posting-Host: 83-238-168-227.ip.netia.com.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: mx1.internetia.pl 1388757176 9413 83.238.168.227 (3 Jan 2014 13:52:56 GMT)
    X-Complaints-To: a...@i...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 3 Jan 2014 13:52:56 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.0.6002.18463
    In-Reply-To: <b...@g...com>
    X-Tech-Contact: u...@i...pl
    X-Newsreader: Microsoft Windows Mail 6.0.6002.18197
    X-Priority: 3
    X-Server-Info: http://www.internetia.pl/
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2517220
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik <o...@g...com>

    > > Opony pilnie potrzebujďż˝. To wchodzďż˝ na witrynďż˝
    > > http://www.oponeo.pl .
    >
    > > Stoi,
    >
    > >
    >
    > > �e dostawa w 24h a konkretnie, �e jutro tj 3 stycznia. To zamawiam.
    >
    > >
    >
    > >
    >
    > >
    >
    > > Niestety w potwierdzeniu zam�wienia jest ju� termin 7 stycznia,
    > > czyli 4
    >
    > > dni
    >
    > >
    >
    > > p�niej co daje 5-krotnie d�u�szy czas dostawy.
    >
    > > Pozdrawiam Oponeo
    >
    >
    >
    > Szanowny Kliencie,
    >
    > bardzo prosz� o podanie numeru zam�wienia - dzi�ki temu b�dziemy
    > mogli
    >
    > zweryfikowa� poprawno�� procesu realizacji zam�wienia
    >
    > pozdrawiam
    >
    > Filip Fischer - Dzia� Obs�ugi Klienta
    >
    > --
    >
    > Co tu weryfikowa� zam�wienie ? Serwis sprzeda�owy sobie
    > zweryfikujcie. Jak
    >
    > pisze 3.01.2013 to ja przyjmuj�, �e 3 a nie 7 bo tak pisze. Jakby
    > pisa�o 10
    >
    > to te� bym przyj��, �e 10 a nie np 15. I jak pisze 24h to nie 24 a
    > nie 48
    >
    > albo 72.

    myślę, że należy się kilka słów wyjaśnienia:
    - produkty oznaczone tagiem 24h są w tym czasie dostępne,
    - oznacza to wysyłkę w ciągu 24h od momentu złożenia zamówienia,
    - powyższe jest realizowane dla produktów znajdujących się w magazynie
    Oponeo z doręczeniem na terenie kraju,
    - w Pańskim przypadku, najprawdopodobniej, zamówienie było składane po
    godzinie 16tej w związku z czym firma spedycyjna odbiera ja następnego
    dnia roboczego i doręcza w kolejnym dniu roboczym (pomijając weekend oraz
    dzień swiąteczny jest to w zgodzie z opisem na stronie www),
    - podanie przez Pana numeru zamówienia umożliwi faktyczne zweryfikowanie
    przebiegu realizacji zamówienia,

    --
    Zamówienie zostało złożone 2.03.2013 o 13:55 i potwierdzone tego dnia o
    godzinie 14:35. Składaniu zamówienia towarzyszyła informacja, że zostanie
    dostarczone 3.01.2013, co odpowiada deklaracji 24h przy wybieraniu samego
    produktu, więc co by tam u Państwa jeszcze gdzieś na witrynie nie pisało
    jest oczywiste, że musiało wprowadzić mnie w błąd. Skutkiem wprowadzenia w
    błąd było przyjęcie Państwa oferty, wykonanie zapłaty i umówienie się z
    mechanikiem. Dopiero potwierdzenie otrzymane o 14:35 ujawniło, że zamówienie
    zostanie zrealizowane w innym terminie, w którym moje potrzeby będą już
    zupełnie inne, konkretnie mógłbym równie dobrze odłożyć zamówienie na
    później a to oznacza, że wolałbym znaleźć inną ofertę w której odpowiednie
    opony dostałbym w terminie, który początkowo zakładałem. Krytyczne nie było,
    ale wykonanie zapłaty prawie zupełnie uniemożliwiło mi skorzystanie z innej
    oferty. Jakkolwiek uważam Oponeo za relatywnie dobrego dostawcę to jednak
    deklarowane przez Państwa terminy nie zostały dotrzymane i wprowadziły mnie
    w błąd o czym tutaj napisałem. Wierzę, że moje spostrzeżenia pozwolą Państwu
    dogłębniej zweryfikować swój system sprzedaży.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: