  • Data: 2017-03-15 08:33:59
    Temat: Re: Opomiarowanie i wysterowanie Pompy Ciepła
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tue, 14 Mar 2017 19:11:49 +0100, Paweł Pawłowicz

    > [...]
    > To 6.5kW liczone przy jakich temperaturach (zewnętrznej i wewnętrznej)?
    > A owe 8, co to jest? Moc cieplna? Przy jakich temperaturach? Czy
    > "parametr reklamowy" z broszurki?

    Liczone dla (prawie) takich samych parametrów jak Ty podałeś, -20@23 (czyli
    delta 43sC dla, w porywach, 5 dni w roku) a i tak pewnie docelowo do 23sC
    grzać będę tylko w łazienkach -- w obszarach dziennych planuję 21 a w
    sypialniach 20. Więc już tutaj jest kawałek zapasu. Owe 8(kW) to oczywiście
    moc grzewcza, dla skrajnych wartości dla CO A0W35, pobrana z broszurki
    owszem, ale technicznej. Do tego jeszcze jedna kwestia dochodzi niejako na
    plus -- oszczędzamy z zasady wodę, a co za tym idzie zużycie CWU mamy
    bardzo małe.

    Ps. Straszny OT się zrobił. ;P

    --
    Pozdor