  • Data: 2017-03-15 12:13:15
    Temat: Re: Opomiarowanie i wysterowanie Pompy Ciepła
    Od: Paweł Pawłowicz <p...@w...up.wroc [kropka] pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-03-14 o 20:20, Lisciasty pisze:

    > Dopiero ją znalazłem. Naprawdę masz 240-430W pompę ważącą 24kg
    > do pędzenia dolnego źródła? :] Ile tam masz rur i w jakiej
    > konfiguracji?

    Właśnie obejrzałem. I przekonałem się, jak zawodna jest pamięć. Jest to
    32POs, ale jakaś inna, niż w katalogu LFP dostępnym na ich stronie. Jest
    trójfazowa, ale nie ma kołnierzy, a końcówki z gwintem. Moc 340W, ale
    tabliczka skorodowała, więc to bardziej zgadywanie niż odczyt. Jaką moc
    pobiera w tym układzie, sam diabeł nie wie. Dokumentacja pewnie gdzieś
    jest, ale gdzie...
    Dolne źródło to 500m pojedynczej rury PE 32mm.

    P.P.