  • Data: 2017-03-15 08:20:16
    Temat: Re: Opomiarowanie i wysterowanie Pompy Ciepła
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tue, 14 Mar 2017 19:47:55 +0100, Janusz

    > Albo ktoś ci zrobi i oprogramuje albo sięgasz głębiej do kieszeni i
    > kupujesz jakieś PLC i albvo sam się uczysz i piszesz program albo znowu
    > sięgasz głęboko i bierzesz kogoś do tego.

    Na jedno wyjdzie, kasę i czas poświęcić trzeba, ale i tak mniej niż jakbym
    miał oklimatyzować dom splitami/kanałówkami, zamontować dodatkową PC do
    basenu i jeszcze szpecić elewację/otoczenie jednostkami zewnętrznymi.

    Sięgnąć do kieszeni mogę na rzecz wykonawcy. Problem w tym, że podchodziłem
    do poszukiwań i poległem -- bo nie było chętnego nawet do wyceny.

    PLC rozważałem, ale o ile wiem że dźwignie sterowanie zaworami, tak
    dostałem info na forumie że nie radzi sobie z intgracją pomiarów
    temperatur.

    > Sam to wymyśliłeś czy ci ktoś pomagał?

    To jest schemat otrzymany od jednego z polskich producentów PC. Schemat, wg
    którego działają już instalacje.

    > Dwa, masz sporo zaworów zwrotnych, uważąj jakie kupisz, bo sprężynowe ci
    > nie zdadzą egzaminu, muszą być klapkowe, castorama takie sprzedaje.

    Tnx.

    --
    Pozdor
    Myjk