  • Data: 2014-08-13 09:22:06
    Temat: Re: Opłaty za drogi
    Od: masti <g...@t...hell> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia pięknego Wed, 13 Aug 2014 01:03:51 +0200 osobnik zwany Eneuel Leszek
    Ciszewski napisał:

    > () Co to są opłaty elektroniczne? (jak są pobierane)
    elektronicznie

    https://support.google.com/maps/?hl=pl#topic=3092425

    > () To samo, ale w odniesieniu do nawigacji pod Android.

    której?

    > () Czy przejechanie 500 km drugorzędną drogą ma sens?
    > Czy nie grozi to kalectwem lub zniszczeniem samochodu? Mam tu na
    > myśli drogi oznaczone czarnymi numerami na żółtym tle.

    tak/nie/nie wiem

    http://gddkia.gov.pl/pl/14/oplaty-za-autostrady

    > () Jakie w ogóle formy pobierania opłat są w RP stosowane obecnie?
    > Pomijam opłaty wliczone w paliwo itp. automagiczne.

    różne

    http://lmgtfy.com/?q=p%C5%82atne+drogi+w+polsce

    > http://cdn13.se.smcloud.net/t/photos/314754/jak-najs
    zybciej-dojechac-
    nad-morze-w-gory-i-na-mazury.JPG

    > Ta dla mnie trochę za mała -- za mała skala.

    zoom

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?