  • Data: 2014-08-13 15:08:56
    Temat: Re: Opłaty za drogi
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Eneuel Leszek Ciszewski" napisał

    Ja tam mysle ze kolej jest wlasciwym rozwiazaniem, bez problemu
    zapewni ci wygodne miejsce stojace :-)

    No chyba ze wolisz kuszetke.

    >Pociągiem nie pojadę -- bo wówczas bym targał bagaże.
    >(obecnie naraz raczej ;) nie mogę nieść więcej niż
    >2 kg; zamierzam drastycznie schudnąć -- może wówczas
    >zwiększę chwilową (do 3 minut) obciążalność do 5 kg)

    torba na kolkach.
    A w ogole po co ci bagaze ? Karta kredytowa, wszystko mozna kupic na
    miejscu ...

    >NFZ ma poczucie humoru!!! Po drodze bym mijał inne
    >miejscowości uzdrowiskowe.
    >Gdy ZUS płaci za dojazdy do sanatoriów -- daje je jak
    >najbliżej miejsca zamieszkania, ale gdy NFZ za dojazdy
    >nie zwraca -- daje dosłownie na krańcach możliwości!!!

    Moze ZUSowi wszystko jedno gdzie ci wczasy zafunduje, NFZ dobiera
    sanatorium do schorzenia :-)

    J.