  • Data: 2014-08-13 07:48:50
    Temat: Re: Opłaty za drogi
    Od: "WOJO" <s...@a...unknown.hehe> szukaj wiadomości tego autora

    > () Co to są opłaty elektroniczne? (jak są pobierane)
    Opłaty oparte o nadajnik VIATOLL. Niestety nie działa na obszarze wszystkich
    autostrad, bo durne urzędasy w przeszłości o to nie zadbali.

    > () Czy jeśli zaznaczę w Googlastej mapie unikanie
    > opłat, rzeczywiście dostanę trasę bez opłat?
    Tak

    > () To samo, ale w odniesieniu do nawigacji pod Android.
    Tak

    > () Czy przejechanie 500 km drugorzędną drogą ma sens?
    > Czy nie grozi to kalectwem lub zniszczeniem samochodu?
    > Mam tu na myśli drogi oznaczone czarnymi numerami na żółtym tle.
    I dlatego padło pytanie o punkty początkowy i końcowy podróży, bo drogi
    krajowe są różne w różnych miejscach Polski.
    A co do tego, czy nie grozi to kalectwem, to najlepiej wypowie się Twój
    "ortopedzio". :)

    > () Czy w Polsce są bezpłatne fragmenty autostrad?
    > (pomijam awaryjne otwieranie bramek)
    Tak

    > () Jakie w ogóle formy pobierania opłat są w RP stosowane obecnie?
    > Pomijam opłaty wliczone w paliwo itp. automagiczne.
    Karta, gotówka, viatoll

    Pozdrawiam.
    WOJO