  • Data: 2010-08-18 11:03:29
    Temat: Re: Oplaty za autostrady - mapka
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 18 Aug 2010 10:28:39 +0200, PaPi wrote:

    >Widac wybiorczo pamietasz. Wyborca IV RP ?

    Nie wszystko bylo wtedy przez internet dostepne, protokolow z sejmu
    nie mozna bylo przeczytac, obywatel byl skazany na wiadomosci
    przeklamane przez dziennikarzy.

    Tez nie wszystko dobrze pamietasz, GTC dostalo koncesje 25 sierpnia
    1997, nie w marcu - choc merytorycznie to nic nie zmienia.

    >Koncesje nie okreslaly sposobu platnosci. Okreslaly jedynie,ze
    >autostrady beda platne.

    A z innych przepisow to nie wynikalo ? Bo jakies dziwne mi sie to
    wydaje - wielki przetarg, a warunki nieznane.

    No chyba ze nie przetarg, a konkurs na przyszlego wykonawce.

    >Bo Kulczyka odcinek byl jednym z wyjatkow.

    I GTC odcinek tez byl jednym z wyjatkow, bo odcinki byly dwa :-)
    Tzn kawalki autostrad byly dwa, podzielone na odcinki, Kulczyk swoje
    zrobil, a GTC nawet nie zaczelo :-)

    >Nijak sie nie ma. Owczesne Min.Transportu sporzadzilo prognozy, ktorymi
    >nikt sie pozniej nie poslugiwal - takie byly wiarygodne.

    Ale porownac chyba mozna, czy zaginely w pomroce dziejow ?

    >Albo CBA. Czyli typowy bolszewik popierajacy dzialania ala IV RP - na
    >kazdego cos sie znajdzie.

    W koncu chcemy sluszny cel osiagnac - pogonic wykonawce ktory nie
    wykonuje :-) Jak nie chce rozwiazac umowy po dobroci, przed
    poniesieniem kosztow, to trzeba sila :-)

    J.

    P.S. Pare raportow NIK
    http://bip.nik.gov.pl/pl/bip/wyniki_kontroli_wstep/i
    nform1998/1998175