eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmOpłata za SMS MMS przychodzący
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 80

  • 61. Data: 2012-09-10 22:58:08
    Temat: Re: Opłata za SMS MMS przychodzący
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Mon, 10 Sep 2012 22:46:50 +0200, Chris94 napisał(a):

    > A po co mi umowa ze stacją benzynową?
    > Przecież na swoich pieniędzy na stacji benzynowej nie trzymam!

    Twierdzisz, że jak zlecisz usługę, to będziesz trzymał pieniądze w TVN?
    Bo już zaczynasz takie brednie opowiadać, że aż się niedobrze robi.
    Podpowiem - na karcie kredytowej/debetowej też się nie trzyma pieniędzy.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Nie pytaj, co rząd może zrobić dla ciebie.
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.


  • 62. Data: 2012-09-10 23:26:43
    Temat: Re: Opłata za SMS MMS przychodzący
    Od: Chris94 <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Sun, 9 Sep 2012 21:54:00 +0100, Waldek Godel napisał(a):

    >> Na przykład jakich usług?
    >
    > Każde. W tym takie, które są w cenniku operatora zagranicznego, a nie są w
    > cenniku twojego operatora. A mimo to zapłacisz za to poprzez swoje konto u
    > operatora, mimo, że nie podpisaleś na to specjalnej pisemnej umowy

    Zawarłem z operatorem umowę, że on mi umożliwi roaming, a ja pokryję
    koszty usług z których skorzystam w roamingu.

    > (jak
    > trzeba mieć zryty beret żeby tego oczekiwać, bosz...)

    A jakim strasznym trzeba być kmiotem, żeby się w tak chamski sposób
    zachowywać! Nie dość, że nic nie wyjaśnisz, ale jeszcze co chwila
    obrażasz dyskutantów!
    Kiedyś, przed laty, ktoś tutaj na grupie dość skutecznie robił ci koło
    dupy. Byłem tym wówczas oburzony, ale on przejrzał cię znacznie
    wcześniej niż ja i teraz w pełni go rozumiem oraz popieram.
    Dawno temu pisywałeś nawet z sensem, ale już od kilku lat żaden z twoich
    komentarzy tutaj nie ma najmniejszej wartości, bijesz tu tylko pianę,
    obrażasz ludzi i marnujesz miejsce na serwerach newsów.
    Chyba wszyscy mają cię już dość, bo na ten twój szmatławy portal pies z
    kulawa nogą nie zagląda (widać to choćby po komentarzach), więc z nudów
    produkujesz się tutaj.
    Ale moja wyrozumiałość dla twojego chamstwa się już wyczerpała.

    --
    Bez pozdrowień


  • 63. Data: 2012-09-11 00:10:03
    Temat: Re: Opłata za SMS MMS przychodzący
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Mon, 10 Sep 2012 23:26:43 +0200, Chris94 napisał(a):

    > Zawarłem z operatorem umowę, że on mi umożliwi roaming, a ja pokryję
    > koszty usług z których skorzystam w roamingu.

    No to byłaby chyba pierwsza w tym kraju umowa o świadczenie usług która
    zawiera taką klauzulę explicite. Gratulacje, jesteś wyjątkowy

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Nie pytaj, co rząd może zrobić dla ciebie.
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.


  • 64. Data: 2012-09-11 00:12:21
    Temat: Re: Opłata za SMS MMS przychodzący
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Mon, 10 Sep 2012 23:26:43 +0200, Chris94 napisał(a):

    > A jakim strasznym trzeba być kmiotem, żeby się w tak chamski sposób
    > zachowywać! Nie dość, że nic nie wyjaśnisz, ale jeszcze co chwila
    > obrażasz dyskutantów!

    Nie bądź taki skromny, póki co osobą która zdecydowanie najbardziej cię tu
    obraża jestes ty sam. Nieprędko ci ktoś dorówna.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Nie pytaj, co rząd może zrobić dla ciebie.
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.


  • 65. Data: 2012-09-11 08:25:30
    Temat: Re: Opłata za SMS MMS przychodzący
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 10 Sep 2012 18:36:36 +0100, Waldek Godel napisał(a):
    > Dnia Mon, 10 Sep 2012 19:00:39 +0200, J.F. napisał(a):
    >> Co prawda ze tego co pisales, to i owszem - zacznie. I ja tego nie neguje,
    >> aczkolwiek srednio to mi sie podoba :-)
    >
    > Najciekawsze w tym wszystkim jest to, że grupa ludzi narzekających tak jak
    > ty powyżej dosyć mocno pokrywa się z grupą osób narzekających, że zdobycie
    > karty Aero2 jest tak skomplikowane i długie.
    >
    > I choć nie jestem zwolennikiem takiego wyrażania się, to tu nie da się
    > opisać tego inaczej - to trzeba mieć nasrane do pustego łba, żeby narzekać
    > na obydwie rzeczy jednocześnie.

    Hm, a to nie trzeba miec nasrane zeby wiazac jedno z drugim ?

    I ewentualnie miec nasrane, zeby notowac kto i kiedy narzekal na Aero, aby
    mu pozniej dosrac w dyskusji ? P.S. A w kwestii uzyskania wziales pod uwage
    ze nie kazdy mieszka w Warszawie ?

    A tak poza tym - ty, wielki oredownik dbania o prywatnosc, nie uwazasz ze
    bank powinien realizowac _twoje_ dyspozycje, a nie kazdego kto ma ochote
    pobrac ci pare groszy z konta ? I podobnie operator telefonu.

    J.


  • 66. Data: 2012-09-11 11:16:32
    Temat: Re: Opłata za SMS MMS przychodzący
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Tue, 11 Sep 2012 08:25:30 +0200, J.F. napisał(a):

    > A tak poza tym - ty, wielki oredownik dbania o prywatnosc, nie uwazasz ze
    > bank powinien realizowac _twoje_ dyspozycje, a nie kazdego kto ma ochote
    > pobrac ci pare groszy z konta ? I podobnie operator telefonu.

    To nie jest sprzeczne. Stąd też był przykład karty kredytowej/debetowej.
    Też teoretycznie powinny być zlikwidowane, bo bank zrealizuje dyspozycje
    każdego kto zna jej numerki.

    Złożenie takiego zamówienia przez kogoś innego jest fraudem i powinno być
    ścigane. Zresztą zakładam, że są tam jakieś zabezpieczenia i system pyta
    właściciela numeru o potwierdzenie.
    Jak nie, to trzeba się awanturować o wyeliminowanie takich przypadków albo
    o skuteczny system reklamacji biorący częsciej stronę abonenta. A nie o
    jakieś bezsensowne komunistyczne wymogi pisemnych umów z każdym (które
    zresztą byłyby naruszeniem prawa)

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Nie pytaj, co rząd może zrobić dla ciebie.
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.


  • 67. Data: 2012-09-11 11:47:53
    Temat: Re: Opłata za SMS MMS przychodzący
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Waldek Godel" napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:y...@l...institute.com..
    .
    Dnia Tue, 11 Sep 2012 08:25:30 +0200, J.F. napisał(a):
    >> A tak poza tym - ty, wielki oredownik dbania o prywatnosc, nie
    >> uwazasz ze
    >> bank powinien realizowac _twoje_ dyspozycje, a nie kazdego kto ma
    >> ochote
    >> pobrac ci pare groszy z konta ? I podobnie operator telefonu.

    >To nie jest sprzeczne. Stąd też był przykład karty
    >kredytowej/debetowej.
    >Też teoretycznie powinny być zlikwidowane, bo bank zrealizuje
    >dyspozycje
    >każdego kto zna jej numerki.

    Tak, tylko ze o karte kredytowa to _JA_ wnioskowalem. Moglem nie
    wnioskowac i byc bezpiecznym.
    Widziales gdzies zeby bank ludziom wyslal karty debetowe, bo
    "wpadlismy na pomysl jak ulatwilic panstwu korzystanie z konta" ?

    Fraud czy nie - masz problem. I byc moze nie masz pieniedzy.
    Dla banku to tez problem, wiec sie zabezpieczaja.

    A zobacz teraz na oburzonych ludzi, bo im bank wyslal kolejna karte,
    tym razem super duper bezprzewodowa. A oni sobie tego, k*, nie zycza.

    Mozesz tez sobie odszukac dlaczego we wroclawiu trzeba lepiej kart
    pilnowac.

    >Złożenie takiego zamówienia przez kogoś innego jest fraudem i powinno
    >być
    >ścigane.

    Ale nie jest. No co, pomylic sie w numerze nie mozna ? :-)
    Zarejestrowac z Rosji, albo anonimowego internetu ? :-)

    Owszem, przy wiekszej ilosci pewnie bedzie scigane, i moze nawet
    skutecznie.

    >Zresztą zakładam, że są tam jakieś zabezpieczenia i system pyta
    >właściciela numeru o potwierdzenie.

    Tez zakladam ze sa ... ale jak to w zyciu - moze bedzie niewyraznie
    napisane, moze bedzie sugerowac odpowiedz.

    No dobra, udalo sie sprawdzic - przysylaja kod, ktory trzeba
    wprowadzic na stronie www, nawet z w miare jasnym opisem - tzn na
    koncu wyraznie napisane ze 0.37/sms.
    Troche to dziwne, bo operator jakby tracil kontrole nad tym kto co
    potwierdzil.

    No i ciagle mamy przypadek np dziecka, ktore usluge zamowilo, a
    zdolnosc prawna ma ograniczona. I co wtedy ?

    I pracownika, ktory zamowil, a nie ma prawa. I nawet nie mozesz mu
    ograniczyc mozliwosci, bo blokada na platne SMS nie zadziala.

    >Jak nie, to trzeba się awanturować o wyeliminowanie takich przypadków
    >albo

    Ale nie wyeliminujesz. Zreszta jak widac - operatorom nie zalezy, tzn
    na eliminacji nie zalezy :-)

    >o skuteczny system reklamacji biorący częsciej stronę abonenta. A nie
    >o
    >jakieś bezsensowne komunistyczne wymogi pisemnych umów z każdym
    >(które
    >zresztą byłyby naruszeniem prawa)

    A nie mozna normalnie - musisz jawnie wyrazic operatorowi zgode na
    obciazanie swojego konta ?

    A moze nawet jeszcze lepiej - skoro bierze pieniadze, to niech
    swiadczy usluge, bedzie prosta sciezka reklamacyjna ..

    J.


  • 68. Data: 2012-09-11 12:13:03
    Temat: Re: Opłata za SMS MMS przychodzący
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Tue, 11 Sep 2012 11:47:53 +0200, J.F napisał(a):

    > Tak, tylko ze o karte kredytowa to _JA_ wnioskowalem. Moglem nie
    > wnioskowac i byc bezpiecznym.
    > Widziales gdzies zeby bank ludziom wyslal karty debetowe, bo
    > "wpadlismy na pomysl jak ulatwilic panstwu korzystanie z konta" ?

    Tak, wiele razy. A nawet karty kredytowe. Czasem nawet przy wyraźnym
    sprzeciwie klienta. Ale to zupełnie nie na temat.

    Przypomnę, że o kartę SIM też ty wnioskowałeś.

    > Fraud czy nie - masz problem. I byc moze nie masz pieniedzy.
    > Dla banku to tez problem, wiec sie zabezpieczaja.

    tak samo operator powinien zabezpieczać klienta. To, że mają to w dupie nie
    znaczy, że trzeba całą usługę zlikwidować.
    Drogówka też miała zabezpieczać bezpieczeństwo na drogach a nie budżet. A
    jakoś nikt drogówki nie likwiduje.

    > Ale nie jest. No co, pomylic sie w numerze nie mozna ? :-)
    > Zarejestrowac z Rosji, albo anonimowego internetu ? :-)
    >

    Dlatego powinna być weryfikacja, np. SMS na dany numer z hasłem "jeżeli ty
    zamawiałeś, potwierdź to SMS-em na numer xxxxx albo wpisując kod na
    stronie"

    > No i ciagle mamy przypadek np dziecka, ktore usluge zamowilo, a
    > zdolnosc prawna ma ograniczona. I co wtedy ?

    Nic. Odpowiedzialność rodzica który dał dziecku sprzęt. Za czyny dzieci
    odpowiadają rodzice. Mogą je nauczyć, co robić a co nie albo zablokować
    wszelkie usługi premium-rate.

    > I pracownika, ktory zamowil, a nie ma prawa. I nawet nie mozesz mu
    > ograniczyc mozliwosci, bo blokada na platne SMS nie zadziala.

    Blokada usług premium-rate powinna to objąć. Oprócz tego pracownik powinien
    być odpowiedzialny materialnie za swoje czyny.

    > Ale nie wyeliminujesz. Zreszta jak widac - operatorom nie zalezy, tzn
    > na eliminacji nie zalezy :-)
    >

    Ale dlaczego ma zależeć? Oni są od świadczenia usług, to są usługi.
    W tej mentalności powinni zabronić Starbaksów i podobnych - sprzedaż kawy
    za 20 zł to czyste złodziejstwo, tak jak takie SMSy. A jak pracownik
    pójdzie i zapłaci firmową kartą? A może dziecko tam pójdzie? SODOMA I
    GOMORA!!!! Natychmiast zabronić!!!!! Na jakiej to podstawie prawnej????
    A kto podpisał z nimi umowę?? To skandal, że tak każdy może wejść i mu kawę
    sprzedadzą!!! KOMISJA!!!!

    > A nie mozna normalnie - musisz jawnie wyrazic operatorowi zgode na
    > obciazanie swojego konta ?

    Wyrażasz - potwierdzając zamówienie usługi. Wracając do karty - chciałbyś
    za każdą płatnością na stacji benzynowej dzwonić do banku i potwierdzać
    transakcję?

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Nie pytaj, co rząd może zrobić dla ciebie.
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.


  • 69. Data: 2012-09-11 13:22:19
    Temat: Re: Opłata za SMS MMS przychodzący
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Waldek Godel" napisał w
    Dnia Tue, 11 Sep 2012 11:47:53 +0200, J.F napisał(a):
    >> Tak, tylko ze o karte kredytowa to _JA_ wnioskowalem. Moglem nie
    >> wnioskowac i byc bezpiecznym.
    >> Widziales gdzies zeby bank ludziom wyslal karty debetowe, bo
    >> "wpadlismy na pomysl jak ulatwilic panstwu korzystanie z konta" ?

    >Tak, wiele razy. A nawet karty kredytowe. Czasem nawet przy wyraźnym
    >sprzeciwie klienta. Ale to zupełnie nie na temat.

    w USA ?

    >Przypomnę, że o kartę SIM też ty wnioskowałeś.

    Jak wnioskowalem, to zadnych takich uslug nie bylo :-P

    A cenniku ani regulaminie chyba nadal nie ma "operator zastrzega sobie
    prawo naliczania oplat dla innych podmiotow wedle swojego uznania" :-P

    >> Fraud czy nie - masz problem. I byc moze nie masz pieniedzy.
    >> Dla banku to tez problem, wiec sie zabezpieczaja.
    >tak samo operator powinien zabezpieczać klienta. To, że mają to w
    >dupie nie
    >znaczy, że trzeba całą usługę zlikwidować.

    A czy ja wnioskuje zeby zlikwidowac ?

    Tylko wiesz - zyjesz w demokracji - jak ilosc osob naciagnietych
    przekroczy ilosc zadowolonych, to sie ustawowo zabroni :-)

    >> Ale nie jest. No co, pomylic sie w numerze nie mozna ? :-)
    >> Zarejestrowac z Rosji, albo anonimowego internetu ? :-)

    >Dlatego powinna być weryfikacja, np. SMS na dany numer z hasłem
    >"jeżeli ty
    >zamawiałeś, potwierdź to SMS-em na numer xxxxx albo wpisując kod na
    >stronie"

    A jest "PIN dla serwisu SERWIS INFORMACYJNY to : 98501 Wpisz PIN na
    stronie WWW aby aktywowac usluge Przychodzacy SMS/MM Specjalny. Koszt
    za odebrany SMS/MMS 0.37PLN".

    W sumie to jest nawet niezle, bo nawet jakbym sie chcial pomylic, to
    nie wiem gdzie wpisac ten kod.

    Ale moze jednak profilaktycznie zlozyc reklamacje jakim prawem
    obciazaja mnie za _ten_ odebrany SMS ? :-P

    No i ... jak aktywuje te usluge "przychodzacy SMS", to ona jest tylko
    od TVN, czy automatycznie wszystkie inne platne przychodzace
    aktywowalem ?


    >> No i ciagle mamy przypadek np dziecka, ktore usluge zamowilo, a
    >> zdolnosc prawna ma ograniczona. I co wtedy ?

    >Nic. Odpowiedzialność rodzica który dał dziecku sprzęt. Za czyny
    >dzieci
    >odpowiadają rodzice.

    W ograniczonym zakresie. Jak dziecko sprzeda dom za dwa lizaki, to
    nabywca ryzykuje aresztem, nie rodzice :-)

    A jak dziecko pojdzie do operatora pobrac nowego ajfona ... no zobacz,
    czemu ten operator z nim nie podpisze umowy, wszak rodzice beda winni
    ...

    >>Mogą je nauczyć, co robić a co nie albo zablokować
    >>wszelkie usługi premium-rate.
    >> I pracownika, ktory zamowil, a nie ma prawa. I nawet nie mozesz mu
    >> ograniczyc mozliwosci, bo blokada na platne SMS nie zadziala.

    >Blokada usług premium-rate powinna to objąć.

    A obejmuje ? Podaj link do stosownego regulaminu ... no wlasnie - u
    kogo go szukac ? :-)

    >Oprócz tego pracownik powinien
    >być odpowiedzialny materialnie za swoje czyny.

    A pracodawca miec srodki ochronne przed niefrasobliwoscia pracownikow.

    >> Ale nie wyeliminujesz. Zreszta jak widac - operatorom nie zalezy,
    >> tzn
    >> na eliminacji nie zalezy :-)
    >Ale dlaczego ma zależeć? Oni są od świadczenia usług, to są usługi.

    Oni sa od zwiekszania zysku, czyli od wlaczania ludziom uslug :-)

    >W tej mentalności powinni zabronić Starbaksów i podobnych - sprzedaż
    >kawy
    >za 20 zł to czyste złodziejstwo, tak jak takie SMSy.

    Zauwaz ze w paru dziedzinach tak jest. Zabronili rzekomo lichwiarskich
    procentow w bankach, potrafia nakazac gorny poziom cen w taksowkach,
    gorny poziom cen w roamingu -

    >A jak pracownik pójdzie i zapłaci firmową kartą?

    To go ksiegowa przeswieci. Zreszta wczesniej powinna mu firma urzadzic
    szkolenie co mu wolno a czego nie :-)

    >A może dziecko tam pójdzie? SODOMA I
    >GOMORA!!!! Natychmiast zabronić!!!!! Na jakiej to podstawie
    >prawnej????
    >A kto podpisał z nimi umowę?? To skandal, że tak każdy może wejść i
    >mu kawę
    >sprzedadzą!!! KOMISJA!!!!

    Kawy na wynos nie maja ? Podaj adres ... moze zadzwonie i zamowie
    abonament, pewnie sie ucieszysz z dobrej kawy o poranku :-)

    >> A nie mozna normalnie - musisz jawnie wyrazic operatorowi zgode na
    >> obciazanie swojego konta ?

    >Wyrażasz - potwierdzając zamówienie usługi. Wracając do karty -
    >chciałbyś
    >za każdą płatnością na stacji benzynowej dzwonić do banku i
    >potwierdzać
    >transakcję?

    I znow - ja sie na to zgodzilem wczesniej. I uzgodnilismy odpowiednie
    ograniczenia. I potwierdzam pinem.

    I nawet rachunki mi sciagaja sami z konta - tylko jedna roznica - ja
    wyraznie napisalem bankowi zlececenie/dyspozycje/upowaznienie do
    obciazania swojego konta.

    I mam durna nadzieje ze ktos w banku sprawdzil zgodnosc podpisow :-)
    A nie ze "prosze nam podyktowac nr konta, my sobie sami sciagniemy". Z
    takiego banku nic tylko sie wypisac :-)

    Tak nawiasem mowiac, to mi brakuje przy tej dyspozycji do banku
    podobnych ograniczen - ze owszem, upowazniam, ale np do kwoty 200zl
    miesiecznie.
    Bo pobiora sobie 200 tys i co - mam przez miesiac wyjasniac i
    prokuratorem ich straszyc ?

    J.


  • 70. Data: 2012-09-11 14:01:13
    Temat: Re: Opłata za SMS MMS przychodzący
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Tue, 11 Sep 2012 13:22:19 +0200, J.F napisał(a):

    >>Tak, wiele razy. A nawet karty kredytowe. Czasem nawet przy wyraźnym
    >>sprzeciwie klienta. Ale to zupełnie nie na temat.
    >
    > w USA ?
    >

    Tak, oczywiście, drogi Watsonie, twoja przenikliwość zawsze mnie zaskakuje.
    http://bit.ly/PZ00tc


    > Jak wnioskowalem, to zadnych takich uslug nie bylo :-P
    >

    Aha.. To może jeszcze się okaże, że 3G nie było i korzystasz z niego
    bezprawnie? Albo włączyłeś sobie ACR, mimo, że twoja umowa na to nie
    opiewa? Przyznaj się... i jeżeli tak, to natychmiast zwróć SIMa !!!!

    > A cenniku ani regulaminie chyba nadal nie ma "operator zastrzega sobie
    > prawo naliczania oplat dla innych podmiotow wedle swojego uznania" :-P

    I słusznie. Bo on nalicza nie według uznania, tylko według cennika usług,
    które abonent zamówił.

    > Tylko wiesz - zyjesz w demokracji - jak ilosc osob naciagnietych
    > przekroczy ilosc zadowolonych, to sie ustawowo zabroni :-)
    >

    I dlatego takim burakom trzeba się przeciwstawiać siłą i godnością
    osobistą, bo z takiego niańczenia frajerów jest więcej szkody niż pożytku.
    O ile jeszcze regulacje rozumiem, najlepiej przez już istniejący i dobrze
    działający urząd (jak UKE czy UOKiK, choć z działaniem tego drugiego
    ostatnio nie jest różowo), to odgórne zabranianie czyni zdecydowanie więcej
    szkody niż pożytku.

    > Ale moze jednak profilaktycznie zlozyc reklamacje jakim prawem
    > obciazaja mnie za _ten_ odebrany SMS ? :-P

    Na podstawie umowy którą zawarłeś z dostarczycielem usług.

    > W ograniczonym zakresie. Jak dziecko sprzeda dom za dwa lizaki, to
    > nabywca ryzykuje aresztem, nie rodzice :-)

    Tak, bo to jest inna sytuacja.

    > A jak dziecko pojdzie do operatora pobrac nowego ajfona ... no zobacz,
    > czemu ten operator z nim nie podpisze umowy, wszak rodzice beda winni
    > ...

    Bo będzie widać, że to dziecko.

    > A obejmuje ? Podaj link do stosownego regulaminu ... no wlasnie - u
    > kogo go szukac ? :-)

    W regulacjach dotyczących usług premium rate. Bo one nie rozdzielają usług
    na przychodzące, wychodzące, czy też chodzące w kółko w jednym miejscu.

    > A pracodawca miec srodki ochronne przed niefrasobliwoscia pracownikow.
    >

    Najlepszym środkiem ochronnym pracodawcy jest on sam. I odpowiedni system
    odpowiedzialności pracowników za efekty ich czynów.

    > Oni sa od zwiekszania zysku, czyli od wlaczania ludziom uslug :-)
    >

    Dokąd włączają zgodnie z prawem i zamówieniem klienta to wszystko w
    porządku.

    > Zauwaz ze w paru dziedzinach tak jest. Zabronili rzekomo lichwiarskich
    > procentow w bankach, potrafia nakazac gorny poziom cen w taksowkach,
    > gorny poziom cen w roamingu -

    Taaa.. i krótkie przejrzenie ofert rynkowych natychmiast przekonuje nas, że
    ten zakaz świetnie działa. Czapki z głów przed skutecznością urzędowych
    zakazów!!!!

    > To go ksiegowa przeswieci. Zreszta wczesniej powinna mu firma urzadzic
    > szkolenie co mu wolno a czego nie :-)

    Czekaj, dopiero co pisałeś, że powinny być jakieś zabezpieczenia.
    Schizofrenia? A może chociaż zrób wykaz rzeczy, do których wystarczy groźna
    księgowa i szkolenie a do których musi być specustawa i specjalna tajna
    służba kontrolująca jej realizację, najlepiej z prawem do podsłuchu,
    rewizji, zatrzymywania samochodów i stawiania fotoradarów. Czekam
    niecierpliwie, chętnie poczytam.

    > Kawy na wynos nie maja ? Podaj adres ... moze zadzwonie i zamowie
    > abonament, pewnie sie ucieszysz z dobrej kawy o poranku :-)

    Proszę bardzo, próbuj.

    >>Wyrażasz - potwierdzając zamówienie usługi. Wracając do karty -
    >>chciałbyś
    >>za każdą płatnością na stacji benzynowej dzwonić do banku i
    >>potwierdzać
    >>transakcję?
    >
    > I znow - ja sie na to zgodzilem wczesniej. I uzgodnilismy odpowiednie
    > ograniczenia. I potwierdzam pinem.

    Tu też masz odpowiednie zabezpieczenie, musisz potwierdzić hasłem. I to
    znacznie lepszym niż PIN, bo dłuższym i za każdym razem zmiennym. Więc idź
    się czepiaj swojego banku a dopiero póżniej operatora.

    > I nawet rachunki mi sciagaja sami z konta - tylko jedna roznica - ja
    > wyraznie napisalem bankowi zlececenie/dyspozycje/upowaznienie do
    > obciazania swojego konta.

    to samo co wyżej...

    > I mam durna nadzieje ze ktos w banku sprawdzil zgodnosc podpisow :-)
    > A nie ze "prosze nam podyktowac nr konta, my sobie sami sciagniemy". Z
    > takiego banku nic tylko sie wypisac :-)

    to samo co wyżej...

    > Tak nawiasem mowiac, to mi brakuje przy tej dyspozycji do banku
    > podobnych ograniczen - ze owszem, upowazniam, ale np do kwoty 200zl
    > miesiecznie.
    > Bo pobiora sobie 200 tys i co - mam przez miesiac wyjasniac i
    > prokuratorem ich straszyc ?

    masz wyraźną informację na stronie z linku w pierwszym poście ile to będzie
    kosztowało miesięcznie. Ani mniej ani więcej. Wszelkie zmiany będą
    niezgodne z umową, więc będzie podstawa do reklamacji.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Nie pytaj, co rząd może zrobić dla ciebie.
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

strony : 1 ... 6 . [ 7 ] . 8


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: