  • 51. Data: 2012-09-10 12:33:23
    Temat: Re: Opłata za SMS MMS przychodzący
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2012-09-10 11:59, Waldek Godel pisze:

    > Możesz. Tylko nie dziw się, że potem będziesz miał problemy prawne, bo to
    > jest fraud.
    > Dokładnie tak samo jak po zatankowaniu na stacji użyjesz mojej a nie swojej
    > karty. Co również technicznie jest możliwe.

    To inaczej:

    Wojtek: Liwek, weź sobie tę stówkę, co ci jestem winien, ściągnij via
    mój operator.

    Jak mogę to zrobić?

    --
    Liwiusz

  • 52. Data: 2012-09-10 12:38:15
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Mon, 10 Sep 2012 12:33:23 +0200, Liwiusz napisał(a):

    > To inaczej:
    >
    > Wojtek: Liwek, weź sobie tę stówkę, co ci jestem winien, ściągnij via
    > mój operator.
    >
    > Jak mogę to zrobić?

    Podpisz umowę z operatorem, oczywiście jak ci nie przeszkadza, że on ci
    zabierze połowę z tej stówki.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

  • 53. Data: 2012-09-10 12:58:43
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2012-09-10 12:38, Waldek Godel pisze:

    > Podpisz umowę z operatorem, oczywiście jak ci nie przeszkadza, że on ci
    > zabierze połowę z tej stówki.

    Powoli zatem dochodzimy do sedna. Podstawą prawną jest zatem umowa
    pomiędzy klientem i usługodawcą oraz umowa pomiędzy usługodawcą a
    operatorem?

    --
    Liwiusz

  • 54. Data: 2012-09-10 12:59:50
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Mon, 10 Sep 2012 12:58:43 +0200, Liwiusz napisał(a):

    > Powoli zatem dochodzimy do sedna. Podstawą prawną jest zatem umowa
    > pomiędzy klientem i usługodawcą oraz umowa pomiędzy usługodawcą a
    > operatorem?

    Podstawą prawną? Kto tu jest urzędem państwowym? Operator, TVN24 czy
    właściciel numeru?
    Nie przebywałeś przypadkiem za dużo na słońcu?

  • 55. Data: 2012-09-10 14:38:44
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2012-09-10 12:59, Waldek Godel pisze:

    > Podstawą prawną? Kto tu jest urzędem państwowym? Operator, TVN24 czy
    > właściciel numeru?
    > Nie przebywałeś przypadkiem za dużo na słońcu?

    Nie czas i miejsce by prowadzić teraz kurs nt. co to jest podstawa prawna.

    --
    Liwiusz

  • 56. Data: 2012-09-10 14:40:38
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Mon, 10 Sep 2012 14:38:44 +0200, Liwiusz napisał(a):

    > Nie czas i miejsce by prowadzić teraz kurs nt. co to jest podstawa prawna.

    Oczywiście, zwłaszcza, że powinieneś to już znać dawno, no wstyd normalnie.

  • 57. Data: 2012-09-10 14:46:50
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2012-09-10 14:40, Waldek Godel pisze:

    > Oczywiście, zwłaszcza, że powinieneś to już znać dawno, no wstyd normalnie.

    Walduś, ja wiem, ale widzę, że Ty nie.

    --
    Liwiusz

  • 58. Data: 2012-09-10 19:00:39
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 10 Sep 2012 11:38:15 +0100, Waldek Godel napisał(a):

    > Podpisz umowę z operatorem, oczywiście jak ci nie przeszkadza, że on ci
    > zabierze połowę z tej stówki.

    I co - wystarczy ze podpisze umowe z twoim bankiem, a potem powiem ze Godel
    sie ze mna tak umowil ze mi bedzie placil co miesiac z konta, i bank
    zacznie przelewac ?

    Co prawda ze tego co pisales, to i owszem - zacznie. I ja tego nie neguje,
    aczkolwiek srednio to mi sie podoba :-)

    J.

  • 59. Data: 2012-09-10 19:36:36
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Mon, 10 Sep 2012 19:00:39 +0200, J.F. napisał(a):

    > Co prawda ze tego co pisales, to i owszem - zacznie. I ja tego nie neguje,
    > aczkolwiek srednio to mi sie podoba :-)

    Najciekawsze w tym wszystkim jest to, że grupa ludzi narzekających tak jak
    ty powyżej dosyć mocno pokrywa się z grupą osób narzekających, że zdobycie
    karty Aero2 jest tak skomplikowane i długie.

    I choć nie jestem zwolennikiem takiego wyrażania się, to tu nie da się
    opisać tego inaczej - to trzeba mieć nasrane do pustego łba, żeby narzekać
    na obydwie rzeczy jednocześnie.

  • 60. Data: 2012-09-10 22:46:50
    Od: Chris94 <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Sun, 9 Sep 2012 21:55:57 +0100, Waldek Godel napisał(a):

    > Nie, to ty nie rozumiesz i to zaczyna już być żenujące. Zlecając usługę,
    > zlecasz obsługę tej płatności. Masz pisemną umowę ze stacją benzynową?

    A po co mi umowa ze stacją benzynową?
    Przecież na swoich pieniędzy na stacji benzynowej nie trzymam!

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof