  • 101. Data: 2010-12-21 22:05:34
    Temat: Re: Opłacalność diesla raz jeszcze.
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2010-12-21 09:14, omega_fan pisze:

    > Nie pier..., sam mam 1.9 TDI i zlego slowa na niego nie dam powiedziec.

    No dobra - masz. I oczywiście nic mu nie dolega, a Ty chcesz go
    sprzedać. Po obecnej cenie rynkowej, rzecz jasna. ;)

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 102. Data: 2010-12-21 22:08:05
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2010-12-21 10:10, Robert_J pisze:
    > i miesiąc
    > temu padł czujnik temperatury paliwa (nawet nie wiedziałem że takowy
    > jest, podobnie zresztą jak chłodnica paliwa).

    Chłodnica paliwa? To nie błąd? Z reguły diesle mają podgrzewacze ON.

  • 103. Data: 2010-12-21 22:09:13
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2010-12-21 11:46, Artur Frydel pisze:

    > Bo Wy to w ogóle dziwni jesteście :)
    > Przecież wszem i wobec wiadomo, że nie da się kupić zdrowego 1.9TDI.

    Da się. Ale nie w Polsce, nie ARL'a i nie za polską "cenę rynkową".

  • 104. Data: 2010-12-21 22:17:45
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2010-12-21 11:54, Artur Frydel pisze:

    > To ja doprecyzuję;
    > Jak ma się sprawa z wtryskami w Renault Clio 1.5Cdi? Ile to kosztuje, i czy
    > da się regenerować?

    W 2.0HDi/90 lepiej mieć system wtryskowy Boscha niż Siemensa. W 1.5dci
    podobno lepiej mieć Siemensa niż Delphi. Sęk w tym, że większość (o ile
    nie wszystkie) Siemensów w 1.5dci to wersje 100-105KM. A tych w Clio II
    nie było ztcw.
    Na allegro widziałem aukcje dotyczące usługi regeneracji wtrysków
    Delphi. Chcieli coś koło 1,5 tysia złotówek za komplet (4 sztuki).
    Z używką jest generalnie ten problem, że nie wiesz co, tak naprawdę
    wyprawiał, poprzedni właściciel. Ale sporo da się sprawdzić. Przy kupnie
    zalecałbym obejrzenie auta przez kompetentny serwis dysponujący CLIPem
    (interfejs i soft serwisowy Renault) i wiedzą do posługiwania się nim.
    Jeśli nic nie skreśli auta na wstępie to pokusiłbym się o próbę
    przelewową wtryskiwaczy. Kumatemu mechanikowi powie ona wiele o kondycji
    układu wtryskowego.

  • 105. Data: 2010-12-21 22:37:54
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 21 Dec 2010 12:29:32 +0000 (UTC), wrote:
    >a objezdzalem juz mase aut, od 126p po Avalona i nie ma idealnego, no dobra
    >sa, ale nie kazdego na nie stac... najlepsze sa nowe z salonu, kupujesz,
    >jezdzisz nimi 8-10 lat i nic, tylko przeglady i eksploatacja,

    I lawetowania :-)

    >a z uzywanymi to
    >mega loteria, nawet 3-latki potrafia byc kaprysne, nie wiem czy auto uczy sie
    >stylu poprzesniego wlasciciela, czy prawda jest, iz "dobrych samochodow sie
    >nie sprzedaje"

    No wlasnie - chcialem sie spytac jak auto rozpoznaje zmiane
    wlasciciela, ze wie ze juz sie powinno psuc :-)

    J.

  • 106. Data: 2010-12-22 08:19:14
    Temat: Re: Oplacalnosc diesla raz jeszcze.
    Od: szymo <s...@w...pl>

    Artur(m) pisze:

    > Użytkownik "szymo" <s...@w...pl> napisał w wiadomości

    > ...a na dodatek " marsjański latający tależ" spowoduje awarię
    > elektroniki...

    Sarkazm sarkazmem a życie swoje scenariusze pisze....

  • 107. Data: 2010-12-22 08:19:57
    Od: omega_fan <o...@n...org>

    On 12/21/2010 10:05 PM, Marcin "Kenickie" Mydlak wrote:

    > No dobra - masz. I oczywiście nic mu nie dolega, a Ty chcesz go
    > sprzedać. Po obecnej cenie rynkowej, rzecz jasna. ;)

    Tego nie powiedzialem :)
    Pewnie kiedys bede chcial go sprzedac, ale... na razie nic mi w tym
    aucie nie brakuje, wiec jezdze.

  • 108. Data: 2010-12-22 08:23:43
    Od: omega_fan <o...@n...org>

    On 12/21/2010 10:08 PM, Marcin "Kenickie" Mydlak wrote:

    > Chłodnica paliwa? To nie błąd? Z reguły diesle mają podgrzewacze ON.

    Diesle maja czesto podgrzewacz _filtra_ paliwa, maja tez czasem
    chlodnice paliwa powracajacego do zbiornika. Ma ona za zadanie
    zapobiegac zbytniemu nagrzaniu paliwa w zbiorniku.

  • 109. Data: 2010-12-22 08:31:41
    Od: "Artur\(m\)" <m...@i...pl>

> [...]
    > instruktor podpowiedział? Jak zjarałeś sprzęgło, czy jak zgasiłeś
    > silnik? Jak już to raz zrobiłeś, to ile razy jeszcze musiałeś powtórzyć
    > by kapnąć się, że masz zły bieg? Daj spokój. Na siłę próbujesz udowdnić
    > swoją teorię, popadając w jakieś chore skrajności.

    > Zakładając, że auto pracuje 14h dziennie, to ma świeżaka średnio co 2-3
    > dni. Takich pacjentów jak ta blondi z TVN nie ma raczej wielu. Nawet
    > moja szwagrowa, której nigdy bym nie posądził o to, że będzie w stanie
    > kierować samochodem, robi to bez "żaby" i nie gasi auta. Po prostu 5x

    Chyba kupiłeś auto z "L" ki i chcesz sobie udowodnić, że masz super autko,
    albo sam masz szkołę i nie chcesz psuć swojego rynku bo za chwilę
    będziesz musiał je sprzedać.
    Cokolwiek powiesz nie kupiłbym takiego samochodu.

    Każdy ma swój rozum. Jeżeli chcesz to kup. Ja - nie kupię.

    Artur(m)

  • 110. Data: 2010-12-22 09:08:01
    Od: "Myjk" <m...@n...op.pl>

    2010-12-22 08:31:41 Artur(m)

    > Chyba kupiłeś auto z "L" ki i chcesz sobie udowodnić,
    > że masz super autko,

    Nie kupuję używanych aut. Do tej pory jeździłem tylko
    nowymi samochodami i nie zapowiada się, aby to miało
    się zmienić.

    > albo sam masz szkołę i nie chcesz psuć swojego rynku
    > bo za chwilę będziesz musiał je sprzedać.

    Bujną masz wyobraźnię. :P
    Nie, zajmuję się czymś zupełnie innym.

    > Cokolwiek powiesz nie kupiłbym takiego samochodu.

    Ja nie kupiłbym zajechanego samochodu.

    > Każdy ma swój rozum. Jeżeli chcesz to kup. Ja - nie kupię.

    To nie było przedmiotem dyskusji.

    --
    Pozdor Myjk
    xcarlink *MP3* player