    From: "Agent" <w...@o...ue>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Opłacalność diesla raz jeszcze.
    Date: Wed, 22 Dec 2010 10:45:22 +0100

    news:xn0h35dpnyfeisv000_myjk_@news.onet.pl...

    > hehe, i kiedy się kapnąłeś że ruszasz z trójki, albo kiedy Ci
    > instruktor podpowiedział? Jak zjarałeś sprzęgło, czy jak zgasiłeś
    > silnik? Jak już to raz zrobiłeś, to ile razy jeszcze musiałeś powtórzyć
    > by kapnąć się, że masz zły bieg? Daj spokój. Na siłę próbujesz udowdnić
    > swoją teorię, popadając w jakieś chore skrajności.

    Ja ze 2-3 razy w ciągu całego kursu do tego z kilkanascie razy przy
    normalnym ruszaniu z 1. Inni to samo lub gorzej. Próbuję napisać że mało kto
    był taki genialny aby wsiąść za kółko i świetnie jechać.

    > Zakładając, że auto pracuje 14h dziennie, to ma świeżaka średnio co 2-3
    > dni. Takich pacjentów jak ta blondi z TVN nie ma raczej wielu. Nawet
    > moja szwagrowa, której nigdy bym nie posądził o to, że będzie w stanie
    > kierować samochodem, robi to bez "żaby" i nie gasi auta. Po prostu 5x
    > się zastanowi zanim coś zrobi.

    A ja widziałem na moim kursie, na kursie żony i czasem na mieście jak jeżdżą
    L-ki i każdemu auto gasnie mylą sie biegi lub wrzucane sa nie odpowiednio do
    obrotów bo albo to zamiast 2 wskoczy 4 albo przy redukcij z 4 jedynka lub 5.
    Własnie na tym polega potrzeba nauki żeby stopniowo wykonywac coraz mniej
    błędów co nie oznacza nawet że pod koniec kursu jest ich 0.