-
Data: 2010-12-22 10:45:22
Temat: Re: Opłacalność diesla raz jeszcze.
Od: "Agent" <w...@o...ue> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]
Użytkownik "Myjk" <m...@n...op.pl> napisał w wiadomości
news:xn0h35dpnyfeisv000_myjk_@news.onet.pl...
> Agent napisal:
>
>> > Jak się chce, to zawsze się znajdzie pasujący przykład. :P
>> > Ale ilu instruktorów pozwala na takie akcje jak
>> > przyspieszanie na piątym biegu od 20, albo
>> > notoryczne ruszanie z trójki?
>> Sam się uczyłem i to robiłem.
>
> hehe, i kiedy się kapnąłeś że ruszasz z trójki, albo kiedy Ci
> instruktor podpowiedział? Jak zjarałeś sprzęgło, czy jak zgasiłeś
> silnik? Jak już to raz zrobiłeś, to ile razy jeszcze musiałeś powtórzyć
> by kapnąć się, że masz zły bieg? Daj spokój. Na siłę próbujesz udowdnić
> swoją teorię, popadając w jakieś chore skrajności.
Ja ze 2-3 razy w ciągu całego kursu do tego z kilkanascie razy przy
normalnym ruszaniu z 1. Inni to samo lub gorzej. Próbuję napisać że mało kto
był taki genialny aby wsiąść za kółko i świetnie jechać.
>> A tu kierowca zmienia sie co godzinę i ciągle
>> świeżaki i kazdy robi te same błędy.
>
> Zakładając, że auto pracuje 14h dziennie, to ma świeżaka średnio co 2-3
> dni. Takich pacjentów jak ta blondi z TVN nie ma raczej wielu. Nawet
> moja szwagrowa, której nigdy bym nie posądził o to, że będzie w stanie
> kierować samochodem, robi to bez "żaby" i nie gasi auta. Po prostu 5x
> się zastanowi zanim coś zrobi.
>
A ja widziałem na moim kursie, na kursie żony i czasem na mieście jak jeżdżą
L-ki i każdemu auto gasnie mylą sie biegi lub wrzucane sa nie odpowiednio do
obrotów bo albo to zamiast 2 wskoczy 4 albo przy redukcij z 4 jedynka lub 5.
Własnie na tym polega potrzeba nauki żeby stopniowo wykonywac coraz mniej
błędów co nie oznacza nawet że pod koniec kursu jest ich 0.
Następne wpisy z tego wątku
- 22.12.10 10:49 Agent
- 22.12.10 10:50 Agent
- 22.12.10 10:56 Agent
- 22.12.10 11:55 Myjk
- 22.12.10 12:26 Mariusz Chwalba
- 22.12.10 12:31 kamil
- 22.12.10 15:01
- 22.12.10 18:53 Karol Y
- 22.12.10 19:05 Karol Y
- 22.12.10 21:18 J.F.
- 23.12.10 20:59 Plumpi
- 27.12.10 09:16 Artur\(m\)
- 27.12.10 11:02 Robert_J
- 31.12.10 18:47 ąćęłńóśźż
- 31.12.10 18:48 ąćęłńóśźż
Najnowsze wątki z tej grupy
- Pożar parkingu w Luton
- gov.pl - porównanie kosztów przejechania 100 km (II kwartał 2024)
- Suchoń z Czeciej Drogi twierdzi że nie będzie podatków od AUT SPALINOWYCH
- przyszłość wg Muska
- pedał gazu bez linki
- Kolejny EKOLOGICZNY samochód na widok którego Cavallino dostaje WHHURRRIII ;-)
- Zakaz wjazdu samochodami na parkingi wielopoziomowe?
- Ładowarka CAT 994H
- elektryczna Norwegia
- Podnieś rękę!
- KIA nas dyma
- miles per gallon
- Strefa czystego powietrza
- Prawdziwy ekologiczny samochód
- Stało się...
Najnowsze wątki
- 2024-10-19 Warszawa => Software Engineer .Net <=
- 2024-10-19 Warszawa => Senior SAP HANA Developer <=
- 2024-10-19 Warszawa => Specjalista Helpdesk <=
- 2024-10-19 PUE ZUS -- administracyjna nuda...
- 2024-10-18 Marsz niepodleglosci
- 2024-10-18 Pożar parkingu w Luton
- 2024-10-18 Łódź => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-10-18 Gdańsk => Technical Lead ( (Java Background)) <=
- 2024-10-18 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-10-18 uwazajmy na haczyki w umowach
- 2024-10-18 Warszawa => Account Manager - Usługi rekrutacyjne <=
- 2024-10-18 Białystok => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <
- 2024-10-18 Gdańsk => Software .Net Developer <=
- 2024-10-18 Warszawa => Junior Rekruter <=
- 2024-10-18 Warszawa => Key Account Manager <=