    From: "Pszemol" <P...@P...com>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Opis schematu tekstowo.
    Date: Sat, 10 Nov 2012 14:49:28 -0600

    "Sebastian Biały" <h...@p...onet.pl> wrote in message
    news:k7mc4o$6nq$1@node2.news.atman.pl...

    > Świetnie, tym lepiej że nie wie gdzie jest przetwornica z punktu widzienia
    > *schematu*.

    Schematy modularne znane są od dawna, w postaci graficznej.
    Wchodzisz do modułów jak do modułów cyfrowych w FPGA.

    Mi chodziło raczej o kwestię tego, że jak masz pajęczynę
    drutów w takim radio to jednak lepiej to ogarniesz w grafice
    niż sam suchy tekst.

    Co do zboczenia programistycznego, zauważ że tworzy się
    narzędzia do graficznej reprezentacji dużych programów,
    powiązań między modułami, drzew wywołań funkcji czy
    użycia zmiennych oraz graficznej reprezentacji maszyn stanów.
    To dowód na to, że jednak dużo ludzi w tej branży to wzrokowcy.