eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.foto.cyfrowaOpinie nt. serwisu NikonaRe: Opinie nt. serwisu Nikona
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.task.gda.pl
    !not-for-mail
    From: George <j...@N...plieth.com>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Opinie nt. serwisu Nikona
    Date: Thu, 01 Oct 2009 13:29:00 +0200
    Organization: Plieth Family
    Lines: 32
    Message-ID: <ha23pf$cap$1@news.task.gda.pl>
    References: <9...@e...googlegroups.com>
    <h9u12s$8qe$1@news.interia.pl>
    Reply-To: j...@N...plieth.com
    NNTP-Posting-Host: nat.pit.gda.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.task.gda.pl 1254396527 12633 153.19.102.210 (1 Oct 2009 11:28:47 GMT)
    X-Complaints-To: a...@n...task.gda.pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 1 Oct 2009 11:28:47 +0000 (UTC)
    User-Agent: Thunderbird 2.0.0.23 (Windows/20090812)
    In-Reply-To: <h9u12s$8qe$1@news.interia.pl>
    X-Antivirus: avast! (VPS 090930-0, 2009-09-30), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.foto.cyfrowa:828559
    [ ukryj nagłówki ]

    Roger from Cracow pisze:

    > Dotad kiedy nie bedzie konkurencji taki stan
    > rzeczy
    > bedzie trwal. Gdyby w Polsce bylo np. kilka autoryzowanych serwisow jest
    > spora szansa, ze sytuacja ulegla by diamteralnej zmianie :)
    O jakiej konkurencji mówisz? Czy o takiej, jaka jest np. w UK?
    Przykład.
    Swego czasu zepsuł mi się na gwarancji 30D. Pełen obaw co do jakości
    polskiego serwisu postanowiłem dać szansę Anglikom, gdyż akurat żona
    leciała do Londynu. Zaopatrzyłem ją we wszystkie dokumenty gwarancyjne,
    oraz numery telefonów. Po dodzwonieniu się do jednego z nich dowiedziała
    się, że może aparat dostarczyć do *dowolnego* sklepu w UK mającego umowę
    z Canonem, gdyż i tak wszystkie aparaty serwisowane są w jednym miejscu!
    Mało tego. Po jakimś czasie, kiedy minął termin naprawy, żona zaczęła
    ich molestować telefonicznie. Rozmowa oczywiście "z automatem":
    - jeśli twój problem dotyczy aparatu fotograficznego, naciśnij "1",
    - jeśli twój problem dotyczy drukarki, naciśnij "2",
    - jeśli twój problem dotyczy skanera, naciśnij "3",... itd.
    Wreszcie po którymś naciśnięciu odezwał się żywy człowiek, acz kiepsko
    angielskim władający! Okazało się, że rozmawiającym jest serwisant,
    bodajże z Frankfurtu, jeśli dobrze zapamiętałem. Tamże bowiem wędrowały
    podówczas wszystkie lustrzanki z UK!
    Fakt jest, że jak już naprawili, to dobrze i nawet przedłużyli gwarancję
    na kolejny rok!
    Coś mi się wydaje, że tenże system funkcjonuje w całej UE, a
    niewykluczone, że i w całym Kosmosie ;-)
    Jurek PL.


    --
    http://plieth.com

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: