-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.task.gda.pl
!not-for-mail
From: George <j...@N...plieth.com>
Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
Subject: Re: Opinie nt. serwisu Nikona
Date: Thu, 01 Oct 2009 13:29:00 +0200
Organization: Plieth Family
Lines: 32
Message-ID: <ha23pf$cap$1@news.task.gda.pl>
References: <9...@e...googlegroups.com>
<h9u12s$8qe$1@news.interia.pl>
Reply-To: j...@N...plieth.com
NNTP-Posting-Host: nat.pit.gda.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.task.gda.pl 1254396527 12633 153.19.102.210 (1 Oct 2009 11:28:47 GMT)
X-Complaints-To: a...@n...task.gda.pl
NNTP-Posting-Date: Thu, 1 Oct 2009 11:28:47 +0000 (UTC)
User-Agent: Thunderbird 2.0.0.23 (Windows/20090812)
In-Reply-To: <h9u12s$8qe$1@news.interia.pl>
X-Antivirus: avast! (VPS 090930-0, 2009-09-30), Outbound message
X-Antivirus-Status: Clean
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.foto.cyfrowa:828559
[ ukryj nagłówki ]Roger from Cracow pisze:
> Dotad kiedy nie bedzie konkurencji taki stan
> rzeczy
> bedzie trwal. Gdyby w Polsce bylo np. kilka autoryzowanych serwisow jest
> spora szansa, ze sytuacja ulegla by diamteralnej zmianie :)
O jakiej konkurencji mówisz? Czy o takiej, jaka jest np. w UK?
Przykład.
Swego czasu zepsuł mi się na gwarancji 30D. Pełen obaw co do jakości
polskiego serwisu postanowiłem dać szansę Anglikom, gdyż akurat żona
leciała do Londynu. Zaopatrzyłem ją we wszystkie dokumenty gwarancyjne,
oraz numery telefonów. Po dodzwonieniu się do jednego z nich dowiedziała
się, że może aparat dostarczyć do *dowolnego* sklepu w UK mającego umowę
z Canonem, gdyż i tak wszystkie aparaty serwisowane są w jednym miejscu!
Mało tego. Po jakimś czasie, kiedy minął termin naprawy, żona zaczęła
ich molestować telefonicznie. Rozmowa oczywiście "z automatem":
- jeśli twój problem dotyczy aparatu fotograficznego, naciśnij "1",
- jeśli twój problem dotyczy drukarki, naciśnij "2",
- jeśli twój problem dotyczy skanera, naciśnij "3",... itd.
Wreszcie po którymś naciśnięciu odezwał się żywy człowiek, acz kiepsko
angielskim władający! Okazało się, że rozmawiającym jest serwisant,
bodajże z Frankfurtu, jeśli dobrze zapamiętałem. Tamże bowiem wędrowały
podówczas wszystkie lustrzanki z UK!
Fakt jest, że jak już naprawili, to dobrze i nawet przedłużyli gwarancję
na kolejny rok!
Coś mi się wydaje, że tenże system funkcjonuje w całej UE, a
niewykluczone, że i w całym Kosmosie ;-)
Jurek PL.
--
http://plieth.com
Następne wpisy z tego wątku
Najnowsze wątki z tej grupy
- Skanowanie: Canon MG2550S vs HP OfficeJet 6950
- czas exif a czas modyfikacji pliku
- karta SD po formacie odzyskiwanie zdjęć i filmów
- Chess
- Vitruvian Man - parts 7-11a
- Eltec nie zyje?
- Steve McCurry
- Light - lajkowe klasyki od Chinczykow
- Forum o Sony serii A (alfa)?
- obrobka RAW na konputerze
- Sklejanie bracketowanych JPGów
- silentpeakphoto
- Powerbank w ksztalcie raczki monopodu?
- Po jakiemu gada Nikon?
- Czy ktos z Was używa aparatu 360°?
Najnowsze wątki
- 2024-06-27 Re: Prywatny parking? Pierwsze 10 minut bezplatnie
- 2024-06-27 A co mnie to koooorwa obchodzi?
- 2024-06-28 nawigacja satelitarna
- 2024-06-28 SmartLife/Tuya i osuszanie -- mordowanie z zimną krwią...
- 2024-06-27 położyłem kafelki
- 2024-06-28 Łódź => International Freight Forwarder <=
- 2024-06-28 Łódź => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-06-28 Gdańsk => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-06-28 Sopot => Team Leader E-Commerce for Foreign Markets <=
- 2024-06-28 Warszawa => Senior React Native Developer <=
- 2024-06-28 Warszawa => Frontend Developer (React) <=
- 2024-06-28 Warszawa => Software .Net Developer <=
- 2024-06-28 Warszawa => Frontend Developer (React) <=
- 2024-06-28 Warszawa => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-06-28 Warszawa => Frontend Developer (React) <=