  • 11. Data: 2010-02-09 12:29:24
    Temat: Re: Opinie, Triumph Daytona 600 - mile widziane.
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    benov pisze:

    > Jakies testy i porownania wyguglalem, niestety opinii userow nie znalazlem.
    > Interesuje mnie opinia kogos kto nawinal na takim troche kilometrow. Czy
    > jest to awaryjny sprzet.

    grzebij w archiwum listy. Wayne tym jezdzil jak pamietam, ale nie wiem
    czy tym rocznikiem.

    KJ

  • 12. Data: 2010-02-09 13:04:39
    Od: Magic <m...@w...pl>

    KJ Siła Słów pisze:

    > Dokladnie, pamietam jak jezdziles wiele lat po Kawasaki.
    > :-)
    >
    > Tylko nie wiem czy przeniesienie atencji na Triumpha to rozwoj czy regres.
    >
    > Pamietam tez jak Ducati tez mialo swoja epoke chlopca do bicia na tej
    > grupie. Z Triumpha tez kiedys zejdziemy - jak tylko Chiny zaczna robic
    > pojemnosci wyzej 500

    Nie sądze by była to tylko kwestia "mody" - raczej reakcja na konkretne
    bolączki danej marki, nie tylko w samych motocyklach ale i sytuacji na
    polskim rynku.

    --
    Pozdrawiam - Maciek, ely50/srx250/vfr800.
    weFAQ&v=qvj

  • 13. Data: 2010-02-09 13:43:45
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    Użytkownik "Monster" <a...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Chiny już dawno robiły 750ccm:-)CJ750, Oczywiście kopia BMW R71

    Chiny posiadają Benelli, które robi tak niepowtarzalne motocykle, że
    się ich nie da skopiować jako "motocykla kupionego w internecie, który
    zainspirował naszych stylistów".

    --
    Jasio
    vx etz

  • 14. Data: 2010-02-09 13:51:21
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    Jasio pisze:

    > Chiny posiadają Benelli,

    Panowie, umowmy sie:

    Dopoki da sie wymowic nazwe Producenta na jednym oddechu to nie jest dla
    mnie chinski motocykl.

    KJ

  • 15. Data: 2010-02-09 14:04:25
    Od: Magic <m...@w...pl>

    KJ Siła Słów pisze:

    > Panowie, umowmy sie:
    >
    > Dopoki da sie wymowic nazwe Producenta na jednym oddechu to nie jest dla
    > mnie chinski motocykl.

    Coś krótkie masz te oddechy.

  • 16. Data: 2010-02-09 14:13:10
    Od: "Kefir" <k...@r...pl>

    Elou!
    "KJ Siła Słów" <K...@n...com> wrote in message

    > grzebij w archiwum listy. Wayne tym jezdzil jak pamietam, ale nie wiem czy
    > tym rocznikiem.

    Uejni ma 955 '97. Poza problemem z 2-gim biegiem zalatwionym w ramach
    gwarancji, nie slyszalem by narzekal, choc Tytus moze byc odmiennego zdania
    co do powyzszego i ponizeszego tez ;)

    Z autopsji po ~40 kkm w siodle 955 '99 :
    1 slaby przedni hamulec, zaciski identyczne z GSXR z pocz lat 90-tych i
    Banditem 1200 w wersjach z czterotloczkowymi zaciskami. Pompa hamulcowa
    takze nie najlepsza.
    2. Trzeba uwazac na korek ukladu chlodzenia. Uwazalem zbyt malo i
    przegrzalem prawie nowy piec.
    3. Kolega mial problem z komputerem (ECU) , jednak niewykluczone ze
    spowodowal to (IMO) slaby akumulator. ECU ogolnie nie lubia zbyt niskiego
    napiecia zasilania, a do Trujfa zapakowano Sagem'a (trudno chyba wybrac
    gorzej).
    4. Jesli silnik jest zasilany wtryskowo nalezy uwazac na synchronizacje -
    malo kto w Polsce umie to zrobic.

    Po odbudowie zarznietego piecyka nie zamierzam zmieniac na nic innego, a juz
    z pewnoscia moim "glownym" sprzetem nie bedzie cos gonionego ryzem ;)
    Japsowski korek do chlodnicy, owszem.

    weFAQ&v=qvj

  • 17. Data: 2010-02-09 14:17:52
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    Magic pisze:

    > Coś krótkie masz te oddechy.

    Skoro potrzeba odpisywania na moje posty jest w Tobie tak
    nieprzezwyciezona to przynajmniej nie czytaj ich tak doslownie.

    KJ

  • 18. Data: 2010-02-09 14:33:13
    Od: zuzka600f <z...@o...pl>

    Czesc :)
    benov, ja tak sobie patrze i tak sobie mysle, ze powinienes pytac
    tych, co nigdy trujfem nie jezdzili, bo ci co jezdzili/jezdza, to sa
    skazeni uwielbieniem dla marki i nieobiektywni, a tamci na pewno
    wiedza lepiej ;D

    Pozdrawiam :)
    Tomek
    z bielizna pod d.

  • 19. Data: 2010-02-09 14:53:45
    Od: "Tytus z fabryki" <t...@g...pl>

    Siemka

    *** "zuzka600f"
    skazeni uwielbieniem dla marki i nieobiektywni, a tamci na pewno wiedza
    lepiej ;D

    Takoz napisalem :)
    a Ty siem nie mondrzyj bo podesle Ci foto z SM jak w plaszczyku na skuterku
    z dachem jezdzisz :)
    ehhh wspomnienia - znalazlem nawet swoja XZ550 w jedny z reportazy Pana
    Marka :)

    Tytus z fabryki

    4380 (20090829) __________

  • 20. Data: 2010-02-09 14:57:06
    Od: "Tytus z fabryki" <t...@g...pl>

    Siemka

    *** "KJ Siła Słów"
    Dokladnie, pamietam jak jezdziles wiele lat po Kawasaki.
    > :-)

    Kurna to ja gdzies napisalem cos dobrego na temat Kawasaki???

    Tytus z fabryki
    P.S. Z hondy tez lubilem sie posmiac - niestety na porownaniach do kosiarek
    sie konczy...

    4380 (20090829) __________