  • 21. Data: 2010-02-09 15:01:21
    Temat: Re: Opinie, Triumph Daytona 600 - mile widziane.
    Od: Grzegorz Rogala <a...@v...pl>

    zuzka600f pisze:
    > benov, ja tak sobie patrze i tak sobie mysle, ze powinienes pytac
    > tych, co nigdy trujfem nie jezdzili, bo ci co jezdzili/jezdza, to sa
    > skazeni uwielbieniem dla marki i nieobiektywni, a tamci na pewno
    > wiedza lepiej ;D
    A tam, daleki jestem od uwielbiania wlasnych motocykli ;)
    Ale ten, no jak sie nowy kupi motocykl i sie o niego dba.. to oprocz
    chinczykow i BMW i KTM ;P To sie nowe motocykle nie psuja ;)

    --
    pozdr
    Rogal

  • 22. Data: 2010-02-09 15:08:36
    Od: zuzka600f <z...@o...pl>

    Czesc :)

    On 9 Lut, 15:53, "Tytus z fabryki" <t...@g...pl> wrote:

    > a Ty siem nie mondrzyj bo podesle Ci foto z SM jak w plaszczyku na skuterku
    > z dachem jezdzisz :)

    Wspomnien czar :D Ale nie w plaszczyku ino w marynarze i chyba nawet z
    dusicielem na szyi ;) A na derbiku niestety foty nie mam :(

    > ehhh wspomnienia - znalazlem nawet swoja XZ550 w jedny z reportazy Pana

    Lomatkoicorko, chorujesz i nie masz co robic ??? Ktory to rocznik SM
    dorwales??? ;D

    Pozdrawiam :)
    Tomek

  • 23. Data: 2010-02-09 15:21:35
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    Tytus z fabryki pisze:

    > Kurna to ja gdzies napisalem cos dobrego na temat Kawasaki???

    Mowiles ze fajne koparki robia.

    KJ

  • 24. Data: 2010-02-09 15:44:17
    Od: "Tytus z fabryki" <t...@g...pl>

    Siemka
    *** "zuzka600f"
    Wspomnien czar :D Ale nie w plaszczyku ino w marynarze i chyba nawet z
    dusicielem na szyi ;) A na derbiku niestety foty nie mam :(

    Niom we wszaliku, ale optuje ze to plaszczyk 3/4

    ***Lomatkoicorko, chorujesz i nie masz co robic ??? Ktory to rocznik SM
    dorwales??? ;D

    Porzadek we robocie robie ... chyba 99 rok.
    Dzdzownika chudego tez mam na focie. I mase precli w kamizelkach i bez...i
    rajd felkowski i TBSZ :)

    Tytus z fabryki

    4380 (20090829) __________

  • 25. Data: 2010-02-09 15:55:56
    Od: zuzka600f <z...@o...pl>

    Czesc :)

    On 9 Lut, 16:44, "Tytus z fabryki" <t...@g...pl> wrote:

    > Niom we wszaliku, ale optuje ze to plaszczyk 3/4

    o wewszalik sie klocil nie bede, ale na 100% byla marynara, a dusiciel
    mogl byc pod wewszalikiem ew.
    ale mam tez bardziej kompromitujace foty w SM - np. na STX1300 ;D

    Pozdrawiam :)
    Tomek

  • 26. Data: 2010-02-09 23:15:00
    Od: "benov" <benov@kakademona_wp.pl>

    Bylem go obejrzec wszystko wyglada bardzo przyzwoicie, przywieziony z
    anglii.
    Swieze oponki, swiezy naped, klocki itp.
    Rocznik 2004, po slizgu. Tylko przebieg wysoki, ponad 50kkm.
    Odpalil po pol roku stania od strzala. Moto po lekkiej glebie w atrakcyjnej
    cenie.
    Niby wszystko pieknie, ale ten przebieg mnie troche niepokoi, chociaz pewnie
    wszystkie naprawde tyle maja, ale jakos tak spokojniej jak na zegarze troche
    mniej.
    Wytrzymuja te sprzety takie przebiegi? Dodam ze nie kopci, nic nie rzezi i
    nie stuka... nie wiem sam.

    --
    benov

  • 27. Data: 2010-02-10 06:32:50
    Od: "Tytus" <t...@g...pl>

    Siemka

    ***"KJ Siła Słów"
    Mowiles ze fajne koparki robia.

    Pacz jaki uwazny czytacz sie znalazl - slaby z Ciebie precel :)

    --
    Tytus
    żółta motorynka

  • 28. Data: 2010-02-10 13:46:28
    Od: Magic <m...@w...pl>

    KJ Siła Słów pisze:

    > Skoro potrzeba odpisywania na moje posty jest w Tobie tak
    > nieprzezwyciezona to przynajmniej nie czytaj ich tak doslownie.

    Kolega czegoś widze zestresowany i bez humoru. To ja już nie będe drażnił.

    --
    Pozdrawiam - Maciek, ely50/srx250/vfr800.
    weFAQ&v=qvj

  • 29. Data: 2010-02-10 14:08:00
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    Magic pisze:

    > To ja już nie będe drażnił.

    no nie, czemu, przypierdalaj sie.

    Tylko tak zeby mi sie chcialo odpisywac.

    Ze mna to nie tak jak na HC gdzie rzadza jednoliniowe riposty.

    KJ

  • 30. Data: 2010-02-10 14:16:58
    Od: Magic <m...@w...pl>

    KJ Siła Słów pisze:

    > no nie, czemu, przypierdalaj sie.

    Tak to jest jak człowiek ma dobre intencje. Zmartwiłem się stanem Twego
    ukłądu oddechowego i zjebkę dostałem. Następnym razem, chocbyś prosił o
    usta-usta - nie zrobię.

    > Ze mna to nie tak jak na HC gdzie rzadza jednoliniowe riposty.

    Mądrej głowie dość dwie słowie.