  • 31. Data: 2010-02-10 14:19:50
    Temat: Re: Opinie, Triumph Daytona 600 - mile widziane.
    Od: Magic <m...@w...pl>

    Kefir pisze:

    > Uejni ma 955 '97.

    T595, i za pozwoleństwem forwarduję:
    "1. Tak jak Kef napisał zniknął mi 3 bieg chyba, była to wada fabryczna
    pierwszego rocznika T595, był recall i w nowszych skrzynia jest ok.
    2. Padł mi przekaźnik boscha - standard w tym modelu, tanie, warto jeden
    ze sobą wozić po prostu na wszelki wypadek, te same przekaźniki są w
    jakimś modelu samochodu BMW, koszt 40zł.
    3. Pod koniec słabo chodził na zimno, prawdopodobnie silnik krokowy do
    wymiany, nie zdążyłem wymienić bo zaglebiłem, 4. podobno padają kompy
    sagema, mnie nie padł.
    5. łamią się też podobno końcówki mocowania przewodów paliwowych w baku
    (w pierwszych rocznikach plastikowe) i cieknie benzyna, nie miałem tego
    problemu.
    6. w pierwszych kilku miesiącach T595 były wadliwe ramy pękały przy
    główce, był recall, mój miał VIN powyżej tych z recallu i ramę spawaną w
    innej technologii, zero problemu.

    Poza tym bardzo fajny motur, bardzo pozytywnie wspominam, 30kkm zrobiłem
    z tego co pamiętam. Jedyny minus to, że dosyć mały i wygoda jak we
    wszystkich sportach, a przy wysokich temperaturach jak się włączy
    dmuchawa to wieje gorącem po udach."

    --
    Pozdrawiam - Maciek, ely50/srx250/vfr800.
    weFAQ&v=qvj

  • 32. Data: 2010-02-10 14:22:04
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2010-02-10 00:15, benov pisze:

    > Rocznik 2004, po slizgu. Tylko przebieg wysoki, ponad 50kkm.

    50 kkm w 5 lat to przeciez nie jest tragedia.

    > Niby wszystko pieknie, ale ten przebieg mnie troche niepokoi, chociaz pewnie
    > wszystkie naprawde tyle maja, ale jakos tak spokojniej jak na zegarze troche
    > mniej.

    Se cofniesz na 35 i bedziesz mial statystyczny motocykl z Allegro.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition
    www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

  • 33. Data: 2010-02-10 15:07:56
    Od: zuzka600f <z...@o...pl>

    Czesc :)

    On 10 Lut, 15:22, Kuczu <q...@g...com> wrote:

    > Se cofniesz na 35 i bedziesz mial statystyczny motocykl z Allegro.

    Az mi przypomniales moje spredawanie Zuzi, jak sie w koncu zjezylem,
    bo trzy razy na pytanie, co gosciowi nie pasuje w moto, odpowiadal mi,
    ze wszystko super, tylko ten przebieg (100 tys. w trzyletnim
    moto ;) ).
    W koncu go zapytalem, ile ma byc, zeby bylo dobrze, to mu za pare dni
    przestawie i sie kupiec uspokoil ;) - koniec koncow kupil :)

    Pozdrawiam :)
    Tomek

  • 34. Data: 2010-02-10 17:33:24
    Od: "benov" <benov@kakademona_wp.pl>

    Użytkownik "Kuczu" <q...@g...com> napisał w wiadomości

    > 50 kkm w 5 lat to przeciez nie jest tragedia.

    > Se cofniesz na 35 i bedziesz mial statystyczny motocykl z Allegro.

    W sumie w cenie tego motocykla moglbym miec cbr f3 tez po glebie.
    Ciekawia mnie przebiegi na allegro, ciezko cos znalezc powyzej 30kkm w
    praktycznie kazdym roczniku. Tu mam pewnosc ze nie cofany. W tym egzemplarzu
    nie chodzi nawet o te 50kkm, tylko o to czy sportowe 600-tki tyle robia bez
    problemow? Czy to sie nie rozsypie za 20kkm. Dowiem sie jeszcze jak byl
    serwisowany.

    --
    benov

  • 35. Data: 2010-02-11 14:59:01
    Od: "Kefir" <k...@r...pl>

    Elou!
    "Magic" <m...@w...pl> wrote in message

    > T595, i za pozwoleństwem forwarduję:

    Uscislajac: model T595 o pojemnosci 955, kolegaz zas pyta o sprzet o
    pojemnosci 600.

    weFAQ&v=qvj