  • 1. Data: 2010-02-03 21:40:12
    Temat: Opinie, Triumph Daytona 600 - mile widziane.
    Od: "benov" <benov@kakademona_wp.pl>

    Witam,

    Mam taki sprzet na oku, lecz niz znalazlem zbyt wiele opinii o nim. Jezdzil
    ktos czyms takim, moze ktos ma/mial? Porownac to mozna pewnie do cbr f4,
    moze do nowszych (mniejszych)600-tek, nie wiem sam. Jakies opinie, wrazenia
    z jazdy mile widziane. Kolejna kwestia jest awaryjnosc i dostepnosc serwisu.
    Boryka sie ten model z jakimis typowymi upierdliwymi usterkami. Slyszalem ze
    daytona 675 lubi pociagnac oleju, ale to zupelnie inne silniki. Moze
    elektronika siada jak w starszych modelach sprint itp? Ktos ma doswiadczenia
    z serwisem Triumpha w PL ? Prosze o jakies opinie, nie chce kupic sprzeta
    ktory spedzi wiecej czasu w serwisie niz na drodze ;)

    --
    pozdr
    yz250f '06

  • 2. Data: 2010-02-03 21:42:02
    Temat: Re: Opinie, Triumph Daytona 600 - mile widziane.
    Od: "benov" <benov@kakademona_wp.pl>

    Zapomnialem, rocznik 2005.

    --
    pozdr
    yz250f '06

  • 3. Data: 2010-02-04 11:05:35
    Od: zuzka600f <z...@o...pl>

    Czesc :)

    On 3 Lut, 22:42, "benov" <benov@kakademona_wp.pl> wrote:
    > Zapomnialem, rocznik 2005.

    Co do samego moto, to proponuje Ci poszukanie na forach RAT (http://
    www.triumphrat.net) - wejdz w forum dla sportow i tam pewnie bedziesz
    mial skarbnice wiedzy. Z 675 osobiscie mam dobre doswiadczenia z
    wyjatkiem komfortu, a w zasadzie jego braku, ale primo - nie tego sie
    po tych sprzetach oczekuje, secundo - ja mam skrzywienie na tym
    punkcie i jezdze ST ;) No i przejechalem 675 jakies moze 1000 km ;)

    Co do serwisu bielizny w PL, to jest jeden zdecydowanie polecany -
    Booster Katowice. Jak jestes ze Slaska, to problemu nie masz. Ktos
    ostatnio twierdzil, ze odkryl jakis sensowny serwis autoryzowany w
    'otulinie' Wawy, ale ja na razie poczekam na wiecej opinii. Poza tym
    Michal Demczuk juz przynajmniej jedna bielizne naprawial. Co do
    czesci, to 2005 rocznik podlega jak najbardziej zamawianiu przez
    importera (zobowiazuja sie do dostarczania gratow do modeli '96+), ale
    przynajmniej na razie terminy rozwalaja - min. 2 tygodnie czekania na
    czesci nieeksploatacyjne. Z eksploatacyjnymi nie ma problemu.

    Gdybys pytal o ST1050, to moglbym Ci sporo napisac, bo prawie 50 kkm
    na takim mam nalatane i kilku ludzi z takimi sprzetami znam, ale o
    daytonie wiem malo.

    Pozdrawiam :)
    Tomek

  • 4. Data: 2010-02-08 19:29:59
    Od: "benov" <benov@kakademona_wp.pl>

    Widze ze sprzet bardzo malo popularny :/

    --
    benov

  • 5. Data: 2010-02-08 21:18:39
    Od: "Tytus" <t...@g...pl>

    Siemka

    ***Użytkownik "benov"
    Widze ze sprzet bardzo malo popularny :/

    No to napisze - pewnie userzy zajeci szukaniem serwisu

    --
    Tytus
    żółta motorynka

  • 6. Data: 2010-02-09 08:52:05
    Od: "Kefir" <k...@r...pl>

    Elou!
    "benov" <benov@kakademona_wp.pl> wrote in message

    > Widze ze sprzet bardzo malo popularny :/

    Tytus korzysta z kazdej okazji by pokazac jak jest oblatany w temacie
    Trujfa, oraz ze swego zdania na temait ich podlego autoramentu w stosunku do
    cudownej Japonii, nie zmienil.
    Poguglasz sobie czy podeslac pare linkow swiatlych oipinii?

    weFAQ&v=qvj

  • 7. Data: 2010-02-09 10:36:39
    Od: "Tytus z fabryki" <t...@g...pl>

    Siemka

    ***"Kefir"
    Tytus korzysta z kazdej okazji by pokazac jak jest oblatany w temacie
    Trujfa, oraz ze swego zdania na temait ich podlego autoramentu w stosunku do
    cudownej Japonii, nie zmienil.

    Alez Kefiru - uwielbiam Twoje nadinterpretacje, a tylko krowa nie zmienia
    zdania i jak trafi sie taki user bielizny co w ciagu 15 minutowej rozmowy
    nie poskarzy sie na problem z ta marka byc moze zblize sie przy nastepnej
    okazji na mniej niz 50 m do rzeczonego sprzeta. (Na harleju panie juz nawet
    siedzialem :)
    No a kiedy znalezienie serwisu w/w marki w ktorym beda umieli zrobic wiecej
    niz napompowanie opon w 2 milionowym miescie przestanie byc zjawiskiem moze
    nawet go dotkne.
    BTW u mnie we firmie planuja ruszyc na wiosne z serwisem moto - juz im
    podpowiadam czego maja sie uczyc - elektronika mamy niezlego, front robot
    zapewniony.

    Tytus z fabryki

    P.S. Powyzsze tresci zostaly zaczepniete z nie zawsze trzezwych rozmow i
    obserwacji szczesliwych posiadaczy motocykli marki Triumph i moga byc
    zafalszowane przez ich przywiazanie do marki.

    4380 (20090829) __________

  • 8. Data: 2010-02-09 11:11:43
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    Tytus z fabryki pisze:

    > Alez Kefiru - uwielbiam Twoje nadinterpretacje, a tylko krowa nie zmienia
    > zdania

    Dokladnie, pamietam jak jezdziles wiele lat po Kawasaki.
    :-)

    Tylko nie wiem czy przeniesienie atencji na Triumpha to rozwoj czy regres.

    Pamietam tez jak Ducati tez mialo swoja epoke chlopca do bicia na tej
    grupie. Z Triumpha tez kiedys zejdziemy - jak tylko Chiny zaczna robic
    pojemnosci wyzej 500, czyli gdzies do 2014 mamy czas. Potem to nie wiem,
    moze przyjdzie czas Mongolii, Indii czy innego wannabe tygrysa rynkow moto.

    KJ

  • 9. Data: 2010-02-09 12:09:33
    Od: Monster <a...@o...pl>

    W dniu 2010-02-09 12:11, KJ Siła Słów pisze:

> [...]
    > moze przyjdzie czas Mongolii, Indii czy innego wannabe tygrysa rynkow moto.
    Chiny już dawno robiły 750ccm:-)CJ750, Oczywiście kopia BMW R71

    --
    Tomek
    BMW R1100S

  • 10. Data: 2010-02-09 12:25:07
    Od: "benov" <benov@kakademona_wp.pl>

    Uzytkownik "Kefir" <k...@r...pl> napisal
    > Poguglasz sobie czy podeslac pare linkow swiatlych oipinii?

    Jakies testy i porownania wyguglalem, niestety opinii userow nie znalazlem.
    Interesuje mnie opinia kogos kto nawinal na takim troche kilometrow. Czy
    jest to awaryjny sprzet.

    --
    benov